Thel Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Alle vet at værste med patch-days er å oppdatere add-ons! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Alle vet at værste med patch-days er å oppdatere add-ons! 5833354[/snapback] Word! kjem ikkje innpå curse-gaming heller:( Edit! skrivefeil. Endret 29. mars 2006 av scorpion87 Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Alle vet at værste med patch-days er å oppdatere add-ons! 5833354[/snapback] Word! kjem ikkje innpå curce-gaming heller:( 5833401[/snapback] Ikke så rart, det heter curse-gaming. Men du har rett der snapback. Jeg husker etter 1.9 da var hele curse-gaming ustabil ei uke i etterkant. Så jeg kjører addon-fri wow til alt er fiksa. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 omg kom inn! btw har 79 addon mapper inni Addons mappa lol Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvilket level er du? Lurer litt på om det går an å oppgradere tier 0 før man er 60. 5833275[/snapback] Er level 60, men jeg skulle tro det er mulig såfremt en har tier 0-håndleddet og er innenfor 50-60 (tror det var en 60-quest). Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kommer ennå ikke inn.... Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kommer ikke in på wow-europe.com heller. "Klarte ikke å kople opp mot tjeneren Du prøvde å gå til adressen http://www.wow-europe.com/en, som er utilgjengelig for øyeblikket. Kontroller at nettadressen (URLen) er skrevet riktig og prøv så å oppdatere siden." Men worldofwarcraft.com funker. Selve wow funker heller ikke. Har Blizzard elendig kasapitet eller!? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Når "alle" WoW-spillende europeere logger inn på samme tid er det garantert at noe går galt. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Naaaah, de er vel forsinket med patchinger vil jeg tro... desverre. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Alle vet at værste med patch-days er å oppdatere add-ons! 5833354[/snapback] Word! kjem ikkje innpå curce-gaming heller:( 5833401[/snapback] Ikke så rart, det heter curse-gaming. Men du har rett der snapback. Jeg husker etter 1.9 da var hele curse-gaming ustabil ei uke i etterkant. Så jeg kjører addon-fri wow til alt er fiksa. 5833425[/snapback] Hehe, ja det var ein liten skrivefeil av meg då.. Men eg kjem no ikkje innpå curse-gaming heller so Lenke til kommentar
Sirkusbarnet Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Når eg prøver å kjøre WoW kommer det opp at det er feil spillversjon, og når jeg prøver på å repaire hele WoW-mappen med den repair-filen står det at det jeg må laste ned den riktige repair-filen fra (merk) www.worldofwarcraft.com. Men, lol, eg har jo alltid hatt WoW fra de CD-ene eg kjøpte på Lagunen i Bergen. hva f***? Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 trenger du nye mods er det bra på www.ui.worldofwar.net eller curse-gaming ikke så mange hele mods som er oppdatert ennå da men :S Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Siden i går har jeg bare blid disconnecta fra servern... Standard patch problem jeg har had, ser nakne folk, nicket er "unknown entity" på alle, kan ikke caste spells osv.... Har alltid vært plaga med det men har gitt seg etter en 10-15 restarter og X antall innlogginger. Men nå ser det ut til og ha stoppet, kommer ikke "inn" uansett hva jeg gjør, blir bare disconnecta Forslag til hva som trengs å gjøres? (Ja har sletta WTF/WDB foldern og disabla allt av addons/sletta hele interface mappa) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Maintenance nå? Men det er jo fredag. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Andre som ikke får logga inn i det hele tatt nå? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Alle servers down for øyeblikket eller? Virker ikke så helt bra... Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Bare jeg som sliter med DC og at spillet stopper opp? Umulig og snakke med andre og gjøre ting? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hva skjer!? Er i MC og så står det at den skal resettes, men det er ikke satt opp på noen av Blizzards lister. Vi trodde det var en aprilspøk, men det var det tydeligvis ikke. Dprlig gjort av Blizzard å resette uten forvarsel. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Forbanna Account management er nede!! Så jævlig typisk! står og skal "dra" Visa og greier! Men, Nei! Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg blir så forbanna! I av, den siste bunkeren igjen, og hva skjer? Uten forvarsel gikk serveren ned, og blizz sier ingenting. Gått en stund, kan ikke logge in, og blizz svarer ikke... jaja ok, men de kunne hvertfall nå gått ut og sakt hva som var galt. Er det prob eller noe annet dritt de holder på med liksom.. Edit, ok er hvist noe vanlig nedtid, skulle sletta posten om det var mulig da...(noe som det selvfølgelig ikke er ) Endret 4. april 2006 av The Very End Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå