Gnurk Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Stuck på authenticating i dag 5758990[/snapback] Samme her - BWL blir nok utsatt til i morra ja Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Stormreaver er ihvertfall grusom treig, 5 minutt på handshaking. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg greide jo å få bluescreen når jeg spilte.. Så nå sitter jeg her og venter ^^ Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ja tror du ikke frostwisper går ned når jeg er mitt i scholomance! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ja tror du ikke frostwisper går ned når jeg er mitt i scholomance! 5759600[/snapback] så heldig du er.. Scholo må være den kjedligeste instancen i spillet Har kanskje noe med at jeg har gjort den minst 1000 ganger uten å få den staven :s Anyways.. ser ut til at spilletiden min er gått ut nå blir ikke noe wow på meg i kveld, og det er ikke sikkert jeg kommer meg til byen i morgen heller for å kjøpe gamecard Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 bare hos meg det går litt treigt på alt? både log in og retrieving character tar laaaang tid... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Tenkte jeg skulle spille litt, så er jeg stuck på "Authenticating". Flere som har problemet? Lenke til kommentar
Krims Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Authenticating... Handshaking... Connected... Disconnected from server! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 ga opp å spille, for en gangs skyld kunne jeg grinda fra 27-29 eller no såmnt på roguen, men kom perioder med lagg på 10-60 sekunder hele tia. "yey vein" løpe å mine, stopp.... Chatten og alt funka, men kunne ikke gjøre noe med charactern Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ganske komisk å se hvordan lag-problemene artet seg i går egentlig. Etter å ha logget inn så viste ikonet ved minimap'en at jeg hadde mail, men ingenting lå i mailboksen når jeg sjekket. Like etter begynte den første klagingen på lag, både i general og guild chat. Deretter prøvde jeg å teleportere meg til Darnassus, men jeg endte opp på samme sted som jeg var (brukte opp en rune of teleportation). Prøvde så å informere guilden om at jeg ga opp for kvelden, men da fikk jeg beskjeden "You are not in a guild". :!: På det tidspunktet var Ironforge helt tomt, jeg kunne ikke se noen andre spillere eller npc'er for den del. Utlogging eller exit game fungerte heller ikke, så det ble alt-f4. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Nei, det ble alt+f4 på meg også. Stod i kø i AB og WSG da ting begynte, fikk beskjed om at nå var WSG åpent og jeg kunne joine, og var visstnok i WSG selv om jeg stod utenfor. Når jeg logget inn på nytt, stod jeg i AH. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Og jeg mistet den eneste brukbare WC-gruppa jeg har funnet med alten min på lenge :/ Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Noen som vet om serverne er oppe igjen? Kan ikke sjekke... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Sylvanas har vært oppe i 10 min, iallefall. Lenke til kommentar
czr Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Så det kom ingen patch idag altså? Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 oh noes server nede :O stemmer det, ingen patch. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ja tror du ikke frostwisper går ned når jeg er mitt i scholomance! 5759600[/snapback] Er det ikke det han pleier å gjøre? Uansett - Draenor var helt håpløs i går - er vel ikke så mye bedre i dag med "patch-day"-fenomenet osv. Vi har sluttet å gjøre BWL på onsdag - lag mens man gjør Vaelastrasz eller da man holder på i supression room fant vi ut var lite gunstig forrige onsdag. Får satse på at vi får noen skikkelige forsøk på Broodlord i morgen. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Daggerspine lagger fryktelig idag Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 ingen lagg på burning blade rofl Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) ingen lagg på burning blade rofl 5796030[/snapback] Håper det var ment som en morsom spøt, BB er helt fryktelig i dag. Meg og en kompis DC`er hele tia, lag som fan osv osv.. Dette er slettes ikke bra :/ Edit : Viste seg å være en feil med tele 2 akkurat denne dagen, så for dere som opplevde esktrem lag, så har dere trolig Tele2. Men det er fikset nå Endret 24. mars 2006 av The Very End Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå