Iver. Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Mange som sitter fadt på "retrieving character list"? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Mange som sitter fadt på "retrieving character list"? 5384816[/snapback] Ja, eller jeg kommer innpå men det tar en stund. Kommer du ikke innpå eller må du også vente(leeenge)? Lenke til kommentar
-jH Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hellscream er fortsatt ikke oppe Prøver å komme innpå et par andre servere også, emn som dere oppe sier, sitter fast på "Retrieving Character list" Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hellscream er fortsatt ikke oppe Prøver å komme innpå et par andre servere også, emn som dere oppe sier, sitter fast på "Retrieving Character list" 5385055[/snapback] Samme på Laughing Skull Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Holdt å soloe Wailing Caverns, og hadde akkurat drept alle 4 sjefsdruidene da meldingen om at Arathor skulle restarte om 15 minutter. Fikk akkurat geleidet Naralex-disippelen inn i kammeret der Naralex sov, men akkurat da jeg skulle ta Mutanus, gikk tiden ut Og da serveren hadde restartet, var instancen resatt... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Håper virkelig alt av servere er oppe å går i dag. Gleder meg til å teste AH i både SW og Booty bay.. (en hel kveld spilling) <3 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Silvermoon server etter patch 1.9. Null problemer what so ever har jeg opplevd etter den nye patchen! Om man ser bort ifra at ingen av mine 5 addons fungerer, men dette er ikke blizzard software anyways, og dem kan på ingen måte klandres for slikt. er lvl 60 warrior. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 BTW flere servere er fortsatt nede etter maintainance i går tidlig til morran Lenke til kommentar
-jH Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 BTW flere servere er fortsatt nede etter maintainance i går tidlig til morran 5386496[/snapback] You dont say... /cry Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 er vist no problemer i AB og WSG på servern min, alliance kan ikke røre seg eller noenting =P horde kan gjøre alt, men man dør vist ikke... Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 wohoo burning blade down Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) argh ja, kipt når jeg akurtt kom hjem fra jobb Endret 5. januar 2006 av insider Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg tenkte jeg skulle begynne å spille litt WoW igjen. Men som alltid er hjemmesiden nede når det gjelder innlogging. Innlogginen har vært nede siden i går (iallefall). Fatter ikke at de klarer å sette opp ett nett som tåler belastningen, selv om oppdateringer skjer samtidig... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 har vært oppe tidligere i dag... Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det virket endelig... Du verden hvor tregt det virker nå... Lenke til kommentar
shadow_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hmm.. Først må jeg vente en halv evighet på "Retrieving Character list", så må jeg vente minst like lenge på at loading-screenen skal forsvinne (selv om det bare tar noen få sekunder å loade), og når jeg endelig kommer inn virker det som om det er enorm lagg selv om det står ca 70ms Totalt tar det omtrent 20min å komme inn, og når jeg først er inne får jeg ikke gjort noe Human Warlock på Ravencrest btw. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Bah! Stormreaver er nede for telling... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Dette er hvorfor Laggreaver er nede: Forum Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Etter 1.9 har jeg store problemer når jeg er i party. Hver gang noen i partyet dør, joiner, leaver, looter, gjør hva som helst får jeg opp en error. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Weee. Er så irritert etter 1.9 kom. Før den tid var det så og si aldri kø på Dragonmaw (i alle falø som jeg opplevde det). Etter 1.9 kommer jeg alltid i en queue på minst 200. Dette køen har flyttet seg til 100 på 15 min.. hurra! Tar alltid 100 år å logge seg inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå