Cuneax Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 nå er faen meg the venture co nede igjen etter maintenance.... nå har de ikke skrevet den opp på lista på login'en heller...: :( 5382353[/snapback] Er sånn hver eneste onsdag Begynner å bli ganske irriterende at venture co er blant de siste som kommer opp hver gang 5382460[/snapback] Sikkert for å luke vekk de ekle kidsa som nekter å rpe. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Pokker da, er stuck på handshaking edit: Og selfølgelig! er accout management nede, så jeg får ikke betalt! Endret 4. januar 2006 av munnharpe Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Henger på Authenticating >_< Lenke til kommentar
værdama Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Henger på Authenticating her og.. vær onsdag.. off Lenke til kommentar
-jH Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ser mange realms oppe nå... men Hellscream er fortsatt nede >.< Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Whiiiine! Skallen er nede! Vil prøve alle buggsa Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Henger seg på Authenticating, kom inn for 5 minutt siden men ble disca Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hmm... Jeg har betalt for dette spillet og betaler hver måned og da SKAL det funke. Tar ca. 1 min og komme inn i character listen og etter ca. 50 sek blir jeg disconnecta! Og alle er "unknown terriotory" og jeg er helt usynlig og ingen spells eller noe funker, går ikke engang og ri på mount. Jaja, god patch dette Blizzard, få penga tilbake.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Yes! For _èn_ gangs skyld er ikke Maelstrom nede hele onsdagen. Lenke til kommentar
Gomle6 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 min sjerm fryste i mens jeg spilte i dag... dette har ALDRI sjedd før! har også sjedd me en venn for første gang i dag også! denne patchen suger, jeg har også fått drit småe "c" "h" osv vinduer... det går ikke an å lese skriften iodnsgisnaiubg9yuvutv igyfvidta0a 78 OMFG! vill ha 1.8 tilbake! Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Uff, ny patch allerede? Funker vel ikke UI'sa mine da edit: siten er nede den og right? Endret 4. januar 2006 av Kannath Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Yup Og Lightning Blade er down og jeg kommer ikke inn uansett. Tenkte jeg faktisk skulle få spilt litt idag :S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Rart at de ikke kan ha innloggingen på hver server. Ville ikke dette ta av en del for trafikken som innlogingserverene har? Lenke til kommentar
glennb Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Magtheridon er enda nede. Den kommer vel ikke opp før imorgen kveld. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Magtheridon er enda nede. Den kommer vel ikke opp før imorgen kveld. 5383891[/snapback] Så tidlig? Balnazzar er fortsatt nede og jeg vil si jeg blir rimelig fornøyd om den er oppe før helga... Lenke til kommentar
Gomle6 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 syns dette er litt for dorlig av et spill vi betaler for Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Noen andre som har problemer med interfacen? Etter patchen er bl.a.. Titan Panel, Discord Unit Frames og alle profession vinduer blitt mye mindre! Samtidig er Discond Action Bars samme størrelse. Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 alle AddOnsa mine var out of date, selv etter jeg kjørte WoWtoc...og på curse får jeg bare Sorry !Too many connections ! (more than ~ 2000) Retry soon Lenke til kommentar
Doga Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Noen andre som har problemer med interfacen?Etter patchen er bl.a.. Titan Panel, Discord Unit Frames og alle profession vinduer blitt mye mindre! Samtidig er Discond Action Bars samme størrelse. 5384117[/snapback] Min UI er også liten. Titan Panel og Nurfed Unitframes er knøttsmå, alt jeg tar mouse over på er også bittelite. ... Og Magtheridon er fremdeles ikke oppe. Faen. Jeg som ville sette ut mine nye talents og greier. Jaja, får bare tenke på hvor fet Oldboy er, så den nettopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå