Canute Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Var sånn for meg også, men jeg ventet 5 min så kom jeg inn. Dette var for et par timer siden tho. Endret 2. januar 2006 av Zevz0r Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Nå kommer jeg ikke inn på Arathor i det hele tatt, det begynte med at jeg ikke fikk releasa spriten min da jeg døde nede ved Booty Bay. Måtte da gå ut av spillet og vente litt før jeg komme inn igjen. Og en stund etterpå da jeg ankom Dustwallow Marsh, var alle mobsene og NPCene borte, selv fra Theramore Isle. Gikk da ut av spillet igjen, og etterpå stoppet det opp ved "Retrieving Character List". Etter å ha prøvd å logge meg på et par ganger, går innloggingen rett inn der man velger Realm-type og språk. Sjekket Realm Status, Arathor er IKKE nede. Hva kan være galt da? EDIT: Arathor var visst nede likevel, den kommer ikke opp på Realm-lista in-game. Endret 3. januar 2006 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Gruer se til Onsdag klokka 3 til 11 med nedetid. WoW har vært helt rart idag. Jeg ble drept og realeset spiriten min og fikk ikke resset liket mitt da jeg gikk inn i instancen. tok fem minutter før serveren svarte. Jeg hadde rundt 98-130 ms hele dagen. Endret 3. januar 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Argh, når bør serverne komme opp snart. Venter og venter. Har ingen tolmodighet i dag! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Grumle. Syns de kan ha de opp nå, eller i alle fall gi beskjed om extended extended (extended?) maintenance. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ja, Blizz har aldrig vert spess flinke til å si fra om hva som foregår, vertfall ikke før_lenge_etter ting allerede har skjedd Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Due to complications at the start of the weekly maintenance Realms may take longer to return to service. While we are making every effort to restore service as quickly as possible Realms may be off-line for up to an additional 2 hours. 11:16 CET - Update: The following Realms will be unavailable for a bit longer: Balnazzar Genjuros Hellscream Laughing Skull Magtheridon Nordrassil We expect these to be back up at the latest 16:00 CET. http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post750315 Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Noen som har en side der jeg kan laste ned patchen og legge inn manuelt? 4% etter 15 min Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 http://83.242.30.189/WoW-1.8.4.4878-to-1.9...-enGB-patch.exe Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Takk masse-masse-masse DiskSpace10GB Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Sliter alltid med å tolke blizz sine meldinger, men skulle ikke ihvertfall _noen_ realms være oppe nå? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 gaaaaagh 1.5 time over tida nå. Jeg vil spille og leke med talents V Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Sidene deres er heller ikke oppe. Begynner å lure på om jeg må gjøre noe annet idag Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) gaaaaagh 1.5 time over tida nå. Jeg vil spille og leke med talents V 5381719[/snapback] Er en ting jeg aldrig har fått med meg: Når, hvor ofte eller i hvilke tilfeller er det vi får 1 gratis skifte av tallent build? Endret 4. januar 2006 av Dewd Lenke til kommentar
-jH Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 gaaaaagh 1.5 time over tida nå. Jeg vil spille og leke med talents V 5381719[/snapback] Er en ting jeg aldrig har fått med meg: Når,hvor ofte eller i hvilke tilfeller er det vi får en gratis skifte av tallent build? 5381756[/snapback] Hvis blizz vedtar å gjøre de litt større forandringer på talents eller abilities... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du får nesten aldri gratis skifte. Det er kun når talenttreet har blitt endret, slik som vi paladins har fått gjort i denne patchen Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Aha, ja da så.. Takker og bukker Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Nå har de fjærna vedlikeholdsteksten i alle fall, så da er ting forhåpentligvis oppe rimelig snart.. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 kul tiras var oppe i 10 sec, og så gikk den ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå