Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg.

Etter å ha brukt en god stund på å laste ned patchen, finne ut at alt er bugget (unknown enitys, nakne folk osv), slettet WDB, WTF og interface mappene og finne ut at alt er enda mer bugget, reinstallert warcraft og lastet ned alle patchene igjen hadde jeg endelig kommet så langt at det var et snev av håp om å spille litt igjen. Men neida, nå skal jeg ikke komme inn engang.

Hmm.. Da har jeg altså brukt 5 timer (siden jeg kom hjem fra skolen) på å få et jævla dataspill til å funke. Hadde virkelig ikke forventet meg noe slikt fra en såpass anerkjennt spillprodusent. De må da kunne klare å lage et spill som virker? Hvorfor i huleste helvete har de laget dette spillet om de ikke klarer å få det til å virke? Og hvordan kan de tro at dette er verdt 100kr i måneden?

Det er de dagene da nye patcher blir sluppet at jeg virkelig forstår meg på disse som konstant klager over blizzard. For det er nemlig ikke første gangen dette skjer.Men det kan da ikke være noe jeg gjør feil? Det kan da umulig gå ann å gjøre noe feil når det gjelder dette? Et spill med månedsavgift skal etter min mening alltid virke.

Lenke til kommentar

helt enig N*.

Angående patchingen, helt korrekt, er ikke første gang det skjer at dem ikke får det til å funke for alle...

Personlig så syntes jeg det burde være mirror på www.wow-europe.com som henviser til ett sted hvor det er trygt å laste ned patchene.

Noen som vet om noen mirror?

Lå vist mirror på patch stickien her på forumet *blush* iværfall, nå sitter den på "connecting"

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
helt enig N*.

Angående patchingen, helt korrekt, er ikke første gang det skjer at dem ikke får det til å funke for alle...

Personlig så syntes jeg det burde være mirror på www.wow-europe.com som henviser til ett sted hvor det er trygt å laste ned patchene.

Noen som vet om noen mirror?

Lå vist mirror på patch stickien her på forumet *blush* iværfall, nå sitter den på "connecting"

5265284[/snapback]

Brukte om lag 7 minutter å laste ned patchen idag.

Her

er den

Fungerte som bare det den.

Endret av argomara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...