Stifi Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 36% nå etter 10 min venting. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Begynte klåkken 2 idag og tror jeg vil bli ferdig til klåkken bikker 6, er på 88% atm. <-- Sarkasme Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 War: ser du den gule tingen eg teksten vedsiden av som sier at mest sansynlig er bak en brannmur? hehe ville kanskje prøve og slå av den.. eventuelt finne en side med et mirror. Jeg derimot får ikke conecta, så det er jo litt surt da.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hm, noen flere som får "Unable to connect" nå? Bare lurer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Jepp, littegranne. Men det gikk fort over. Lenke til kommentar
N* Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ja, jeg. Etter å ha brukt en god stund på å laste ned patchen, finne ut at alt er bugget (unknown enitys, nakne folk osv), slettet WDB, WTF og interface mappene og finne ut at alt er enda mer bugget, reinstallert warcraft og lastet ned alle patchene igjen hadde jeg endelig kommet så langt at det var et snev av håp om å spille litt igjen. Men neida, nå skal jeg ikke komme inn engang. Hmm.. Da har jeg altså brukt 5 timer (siden jeg kom hjem fra skolen) på å få et jævla dataspill til å funke. Hadde virkelig ikke forventet meg noe slikt fra en såpass anerkjennt spillprodusent. De må da kunne klare å lage et spill som virker? Hvorfor i huleste helvete har de laget dette spillet om de ikke klarer å få det til å virke? Og hvordan kan de tro at dette er verdt 100kr i måneden? Det er de dagene da nye patcher blir sluppet at jeg virkelig forstår meg på disse som konstant klager over blizzard. For det er nemlig ikke første gangen dette skjer.Men det kan da ikke være noe jeg gjør feil? Det kan da umulig gå ann å gjøre noe feil når det gjelder dette? Et spill med månedsavgift skal etter min mening alltid virke. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) helt enig N*. Angående patchingen, helt korrekt, er ikke første gang det skjer at dem ikke får det til å funke for alle... Personlig så syntes jeg det burde være mirror på www.wow-europe.com som henviser til ett sted hvor det er trygt å laste ned patchene. Noen som vet om noen mirror? Lå vist mirror på patch stickien her på forumet *blush* iværfall, nå sitter den på "connecting" Endret 7. desember 2005 av Amon Amarth Lenke til kommentar
argomara Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) helt enig N*. Angående patchingen, helt korrekt, er ikke første gang det skjer at dem ikke får det til å funke for alle... Personlig så syntes jeg det burde være mirror på www.wow-europe.com som henviser til ett sted hvor det er trygt å laste ned patchene. Noen som vet om noen mirror? Lå vist mirror på patch stickien her på forumet *blush* iværfall, nå sitter den på "connecting" 5265284[/snapback] Brukte om lag 7 minutter å laste ned patchen idag. Her er den Fungerte som bare det den. Endret 7. desember 2005 av argomara Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Takker for mirror, sto i 30min og kom til 20%, så med mirror var den nede på 30 sec Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 vet noen hva som er galt? stopper på connecting, serveren er på earthern ring, ikke normale serveren, men men. Hvorfor går den ikke videre så jeg kan bytte realm? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Står bare connecting her og... Lenke til kommentar
argomara Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Etter at en patch har kommet ut er det gjerne endel kø og som regel er det bare og smøre seg med tålmodighet. Dette er ofte grunnen til at det kan litt tid å komme inn i wow men også på¨Blizzard sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Er wow-europe.com nede? Eller er det bare internetten min som er bøg? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Funker ikke her. Kom inn i management så kuka det seg igjen. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Hmm - kommer ikke inn på Shattered Hand char-list, men alle andre fungerer =/ EDIT: Noen som kan prøve å komme inn på Shattered Hand for meg for å finne ut om problemet er her eller ikke? Endret 11. desember 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Er det andre som ikke kommer in noensteds nå? Akkurat som at Log- in serveren er nede ? Eller er det min nypartisjonerte harddisk som lager trøbbel? (Har ikke giddet å legge WoW inn på nytt, bare flytta det over...) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Kommer meg ikke inn på wow-europe, akkurat nå når jeg har kjøpt gamecard etter 15 dager uten spilling! aaahahh jeg har abstinenser Lenke til kommentar
Laman Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Kjøpte meg gamecard i dag etter 24 dagers pause. Begynner å angre litt på at jeg kjøpte det gamecardet. Glemte hvor elendig servere og slikt var. Klikker jo hele tida... Lenke til kommentar
amarios Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 aaaarghh....hver fuckings gang jeg _må_ inn på wow-europe skal sida faen meg ikke virke! *fly forbanna med wowabstinenser* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå