NightKeeper Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Se til pokkern å få opp Lightings Blade, vi har liksom planlagt å ta Onyxia om en halvtime o.O Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Akk, jeg har tre karakterer fordelt på tre servere, og de er alle nede. Hulk. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Herregud og lang tid de kjøtthuene bruker. Er så jævlig kjedelig å vente.. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Frostwispher er nede... Jeg som ikke hadde lekser. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Arrrrg, jeg vil spille som den kjekke paladinen min nå! Lenke til kommentar
shabador Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Nyeste "Breaking News". When today's maintenance was being wrapped up we discovered an issue both with part of our infrastructure and the network. Because we want to make sure that all our players get the best possible performance, we decided, rather than providing ustable Realms, we would investigate the matter and make sure everything is working as it is supposed to. We resolved the infrastructure issue and investigated the network issue at the same time. When we found the area involving the network issue we established a dialouge with our provider and in cooperation with them started testing all possible causes. Since then we have been continuously working to locate and replace the faulty hardware and expect to have a permanent resolution in place in approximately three hours. Blizzard Europe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh danm Blizzard betaler ikke for å vente å spille!!!! vil spille nå og dem kan bli ferdige med det drittet siff før 4 når jeg kommer hjem... venta 4 timer nå på treige blizzard Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvor lenge skal vi vente i tre timer, lizz? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 tror det bare er å legge seg jeg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Detta her kaller jeg dårlig kundeservice. Burde få igjen penger for detta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 ja og antageligvis så gir wow en gratisdag eller 2 for dette Lenke til kommentar
Walts Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Burde de... nå har det vel gått 3timer å og ragnaros ikke oppe enda.. men chromagus er oppe så får spille på Tauren warrioren min der Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har WoW gått ned igjen? Satt å spilte fra kl 11-13 i formiddag.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Til helvete med Blizzard, Lighting`s Blade er enda ikke oppe, det er jo helt sykt ffs! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 aaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! venta lenge nå pokkers blizzard ødelagt dagen min Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 "retrieving character list" FFS! NÅ er jeg LEI! Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 unable to connect Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 "retrieving character list" FFS! NÅ er jeg LEI! 5233872[/snapback] samme Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 FFS!! LB endelig oppe, men kommer man inn!? NEI! Og nå gikk servern ned igjen.. GG Blizz, forlanger gull som reward, flere gratisdager gir meg ikke en dritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 faen virker som de har problemer med retrieving character list og nå må de legge ned servern for å fikse det også NOOOOB Blizzard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå