Snorre Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvorfor spille på slike teite servere da. Er jo dirketke bakvendt! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 all denne nedetia er for å straffe oss for de 2 gratis dagene. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Jeg og mange andre, kutta ut Burning Blade for å starte på StormScale. Det er sinnsykt kjipt å gi opp den characteren du har brukt mange dager på, men det er like greit enn å kaste bort mer tid på Burning Blade. På Stormscale har jeg ikke opplevd et eneste crash på verken serveren eller Instance serveren. Her har du muligheten å faktisk fullføre en instance uten å være redd for at den skal kræsje. Bytt server før dere kaster bort mer tid. Endret 10. april 2005 av hwknut Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Faen da var BB nede igjen. mitt i et raid ja, du var med du og ja. I hammerfall? SYkt mye horde. men men, vant til slutt Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fikk beskjed at jeg sku jamre her angående ett problem som ikke har noe med att serverne er nede!!!! Jeg spiller som regel en Gnom Rogue men blir hele den forbanna tiden disconnecta før jeg kommer innpå gamen! Lagde meg en Undead WArrior på en PvP servrer og såg introen men ble disconnecta mens jeg ser filmen..Dette skjer 24/7 med meg nå..HVORFOR?????? Jeg bruker kabel og bruker router! Når jeg blir disconnecta (Skjer på ALLE serverne) så blir alle på routeren disconnecta fra internett i 1-3min! Jeg har prøvd å følge walktrhoughen til Blizzard men til ingen nytte! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Må si at jeg begynner å bli temmelig lei etterhvert. Begynte å spille 19/02 (nesten to måneder siden), og første måneden gikk helt greit. Etter dette har VISA-informasjonen forsvunnet gjentatte ganger, og jeg må registrere nummeret på nytt. Av og til får jeg "success"-siden, og andre ganger er "VISA-nummeret ugyldig". Forstå det den som kan. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Må si at jeg begynner å bli temmelig lei etterhvert. Begynte å spille 19/02 (nesten to måneder siden), og første måneden gikk helt greit. Etter dette har VISA-informasjonen forsvunnet gjentatte ganger, og jeg må registrere nummeret på nytt. Av og til får jeg "success"-siden, og andre ganger er "VISA-nummeret ugyldig". Forstå det den som kan. Nettopp dette er grunnen til at jeg skaffet meg et gamecard! Det ser faktisk ut som at det virker Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Ja, jeg begynner å vurdere det, jeg også. 630kr for 6 måneder, kontra ~530kr med VISA. En hundrelapp ekstra for å spare seg selv gjentatte irritasjonsmomenter og tapt spilletid, er i mine øyne penger well spent. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Bare jeg som ikke kommer inn på silvermoon i kveld? Noen som kan oppdatere meg ved å sjekke om den funker. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Sitter og spiller på Silvermoon just nu. Med camecard. Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 lol da, alle serverene er jo nede Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det er jo fordi det er ukentlig vedlikehold. Tenk, det har gått to måneder, og folk har enda ikke fått med seg det. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det er jo fordi det er ukentlig vedlikehold. Tenk, det har gått to måneder, og folk har enda ikke fått med seg det. hehehe:) Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det er jo fordi det er ukentlig vedlikehold. Tenk, det har gått to måneder, og folk har enda ikke fått med seg det. hehehe:) Blir bare at jeg sjekker den fordømte Realmlista hvert 10. minutt, selv om jeg vet at de ikke kommer opp før 13.00 Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg setter meg alltid ned på fredagsmorgen og skal logge inn, helt til jeg finner ut at det er nedetid som vanlig.. :S Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Er serverene oppe igjen nå? Gleder meg til jobben tar helg her.... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jamre, jamre... stormscale er nede.. og jeg er få xp i fra lvl 40 ... jeg vil ha raptor i dag!! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Da er køen tilbake på burning blade Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 får noen logget seg på nå? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 får noen logget seg på nå? Ser ut til at hele systemet gikk ned gitt. Kommer ikke inn jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå