akristina92 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har spilt i flere timer på Dragonmaw nå... Det gjelder å ikke logge seg ut! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 ENDELIG!! Deathwing er spillbar for meg :D Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ah. I dag var det mye bedre, innloggingen gikk glatt. Men, det varer vel ikke så lenge :/ Lenke til kommentar
mintman Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Er det flere en meg som sliter på Silvermoon, eller vet om noen problemer. Den står lenge på Retrieving character list, og når spillet skal loade så går loadestreken helt ut, men kommer ikke inn. Edit: Kom inn nå, men det går vanvittig tregt å logge inn. Er dette et problem lokalt hos meg, eller på server? Endret 6. november 2005 av gstavdal Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 700 i kø på Daggerspine... Jippi! Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Er det flere en meg som sliter på Silvermoon, eller vet om noen problemer. Den står lenge på Retrieving character list, og når spillet skal loade så går loadestreken helt ut, men kommer ikke inn. Edit: Kom inn nå, men det går vanvittig tregt å logge inn. Er dette et problem lokalt hos meg, eller på server? 5114134[/snapback] Sto i kø 15 min. på Stormscale, og nå har jeg stått en halvtime på Retrieving character list. Æsj. Endret 6. november 2005 av DaDon Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Sliter med å komme inn på Stormreaver... står i ro på "Retrieving Character List" og har gjort det en 5-10 minutter nå. Noen andre som har samme problemet eller bare meg? (på stormreaver altså ) Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Sliter med å komme inn på Stormreaver... står i ro på "Retrieving Character List" og har gjort det en 5-10 minutter nå. Noen andre som har samme problemet eller bare meg? (på stormreaver altså ) 5114796[/snapback] Har samma problemet med Stormreaver, og stormscale for den saks skyld... gæh. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 bare meg som ikke finner Dragonmaw på realm list? har vært slik siden i går kveld. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hurra, Kalimdor world-server gikk ned på Defias nå! Hyll blizzard og stolsliterne deres! Lenke til kommentar
shabador Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Tjoho. 1 time igjen til MC run og account management siden til Blizzard har "Too many connections". EDIT: Tjoho! Nightslayer bracers og chestpiece droppet endelig (Jeg var jo selvsagt ikke der, og jeg HADDE mest dkp også). Kontoen min er stengt i 24 timer pga Blizzard tydeligvis registrerte når jeg prøvde å få sendt igjennom VISA opplysningene mine. Og ikke nok med det! VISA'en min er stengt i 72 timer! I'm so happy! Endret 8. november 2005 av shabador Lenke til kommentar
The_WebWizard Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Noen flere som ble botta akkurat nå? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Tok ikke så lang tid og komme inn Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Jeg kommer bare til "connected" på Stormreaver.. Noen andre? EDIT: Kom inn nu. Endret 8. november 2005 av MixMaster Lenke til kommentar
kafan Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Tjoho. 1 time igjen til MC run og account management siden til Blizzard har "Too many connections". EDIT: Tjoho! Nightslayer bracers og chestpiece droppet endelig (Jeg var jo selvsagt ikke der, og jeg HADDE mest dkp også). Kontoen min er stengt i 24 timer pga Blizzard tydeligvis registrerte når jeg prøvde å få sendt igjennom VISA opplysningene mine. Og ikke nok med det! VISA'en min er stengt i 72 timer! I'm so happy! 5118913[/snapback] Hadde samme problem. Det viste seg å løse seg ved å ta en telefon til blizz. Ikke nødvendig å vente i 72 timer. Lenke til kommentar
jovie Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har fått logget på stormreaver. Men når jeg prøver å gå in me min char så loader det å hopper tilbake til char screen å sier world server is down.... Noen flere som har det prob? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Blir det en sånn lang en igjen nå? Håper det bare ikke blir som forrige gang!! Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 er vel uannsett ikke før 11 serverne skal opp igjen... onsdager er kjipe for wow gamere (utenom rank update) Lenke til kommentar
amarios Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Onsdag=glem alt som heter mc/onyxia/bwl/zg! lagg,lagg og atter disconnect Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Onsdag er den eneste dagen jeg starter seint og den eneste dagen jeg har mulighet å spille WoW på før skolen. Dessverre er det samme dag som spillet fikses på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå