Yoghurt Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ahhh, har ikke vi hørt den før? Trykk på linken å scroll litt nedover. Technical support Lenke til kommentar
bravo567 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 US spillere fikk 24-hour credit on their subscription for server var nede. Allt jeg kan si er F#¤¤%/&(/&( Fransk computer high tech world server søppel . Blizzard skulle ha hatt world server her i norden hvor den beste computer expertisen å de raskeste linjene for world wide web er. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Har aldri hatt prob med å loggen inn før dette kom. Sikkert veldig mye traikk på linja dems. Gidder ikke å prøve mere. Prøver igjen imorra! Håper det er fixa da. Endret 2. november 2005 av elfag Lenke til kommentar
War Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Burde vi ikke få noen goder? 1$ i rabatt Lenke til kommentar
different Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Dette har gått langt over grensen. Kan ikke kanselere kontone min heller Lenke til kommentar
War Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Jo snart, her er det siste bilde av de franske teknikerene. Endret 2. november 2005 av War Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Om en halv time starter ZG raid, og jeg kan ikkje logge inn. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Om en halv time starter ZG raid, og jeg kan ikkje logge inn. 5096013[/snapback] Sansynligvis ikke dem heller. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Argh! Jeg hørte om at de skulle bytte no hardware greier. Men det kan da vel ikke ta så lang tid. Jeg kommer meg inn, men det stopper da den henter char. listen. Hvorfor? Blizzard? Hvorfor /cry Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Vi bør få en dag gratis synes jeg Men men, det kakn ikke vi gjøre noe med Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Dette liker jeg ikke Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) ikke eg heller der gikk det mc-runnet.. edit: leif it vidar! Endret 2. november 2005 av Vandahl Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Fortsatt problemer? Kom inn i seks tiden på Terenas... Har alt. der, men Azjol-Nerub har vært håpløs hele dag! Litt kjedelig, men har ikke vært borti problemet tidligere. Har spilt siden juni. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Nå som jeg har vært opptatt helt siden jeg kom hjem fra skolen klokka 14 og tenkte jeg skulle slappe litt av med wow så ser jeg en fin liten notis på login screenet og bare tenker: "Håper vaffal jeg kommer inn"(ønsketenkning kor ) Men neida Håper dem får fikset det snart ass... Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 OT! Nå må dere se til å få justert klokka deres! :!: Lenke til kommentar
War Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Arator Not, nå har de fjernet beklager-news på login, så nå burde det fingere snart. EDIT::: GRRRrrr Endret 2. november 2005 av War Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ser ut til at hvertfall noen servere fungerer... men ikke min! Dunemaul Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ser ut til at hvertfall noen servere fungerer... men ikke min! Dunemaul 5096402[/snapback] Du sier ikke det-.- Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Hvorfor er det spillet med flest spillere og det spillet som spillselskap tjener mest penger på det spillet som det koster mest å spille det spillet som det er mest fucking screwpups på?!(setningen er dårlig, men fy f.... det er vel blizzard også.. fookin shite..! Endret 2. november 2005 av mihcaoj Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Jeg hater dette dritter her!! Jeg vil spille ffs!! Dragonmaw er seff nede... Lightning's Blade kommer jeg inn på, men etter rundt 1 min spill hopper den ut igjen EDIT: og sååååååååå funker Dragonmaw!! Endret 2. november 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå