mobilfreek Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 inne? :s kommer enda ikke inn Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Huff så meget tregt dette går! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Det funker ikke å betale, omg. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Har vert inne på Bloodscalp i over en time nå men TheWiz kommer vist ikke inn :S snerk! Endret 2. november 2005 av Laman Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Z00mg,kom nesten inn så kom dc. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg tror det har noe med at innlogging er rar. Når man først er inne er man inne. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Nei, dette blir nok siste periode med WoW for meg. Får se hva som skjer etter expansionen. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kommer til å slutte når expansionen kommer tror jeg. Alt for mye tull med dette spillet. :/ Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Er man inne så er man ikke nødvendigvis inne... Jeg ble spent ut og kommer ikke inn igjen Det er så seriøst mye kødd for tida. På tide å refundere et par måneder, kanskje ? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ble disconnected nå? Spilte på Neptulon. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Hvorfor gjør ikke damehåndball-landslaget hjemmebesøk når man trenger det? Nei, kjedelig å vente gitt. Lager meg brownies jeg. Edit: WTB 1 EGG! Endret 2. november 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Server gikk ned kl 03:00 Nå godt over 14 timer senere UTEN Patch update har dem faen ikke greid og få serverne online! *Noen servere funker Lenke til kommentar
Con Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kommer inn nå. Men hvor er karakterene mine? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Men...nå forsvant Daggerspine fra listen! Kanskje den funker sanrt! *Håper* Lenke til kommentar
Yoghurt Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hvorfor skjer dette alltid under/etter "vedlikehald"? :/ Kom inn i sted, og vart DC etter 2 min eller no.. :| Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Fekk unable to connect på Frostwhisper.. jaja, får gå og lese til prøve då Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Tror de bør slutte med vedlikehold, serverne fungerer bedre da. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Faen da... nå har jeg vært på skolen i mange timer eksta for å jobbe med prosjekt, og så kommer jeg endelig hjem, og skla spille WoW. Men da er ALLE serverene nede.... ....Hulk Jeg krever at de har oppgradert serverene, slik at de takler dobbelt så mange spillere, slik at man slipper de forbanna køende Endret 2. november 2005 av Tubbytazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå