Thewiz Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg ser ikke bloodscalp på lista engang /cry Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Supert spill! Synd det ikke fungerer i Europa. WTB US staff for Europe! Endret 2. november 2005 av CobraM Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Juhu! Kom inn på Bloodscalp! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Retrieving character list på Daggerspine... hvor lenge må jeg vente? Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Deathwing er fremdeles ikke på listen =/ nesten 4 timer og 30 min siden den skulle vært oppe igjen Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 har jo spillt på twisting nether imens jeg venta på burning blade bra og ha 2 realms og velge mellom.. men hva i kommer ikke inn nå etter disconect :S Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 "Ja jeg kom inn!" *Gledeshyl* *Disconnected* Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 "Ja jeg kom inn!" *Gledeshyl* *Disconnected* 5094955[/snapback] Samma her-.- Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Tragisk. Det er det det er. Skulle ønske jeg hadde WC3 her.. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hvorfor har dem alltid problemer med authentication? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Argh! Jeg har vært hjemme i hele dag (er syk), og håpet jeg kunne få spilt litt WoW, men har ikke fått kommet inn engang! Lenke til kommentar
different Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 "Retrieving character list" Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Strålende!! Men det blir vel snart! Like greit i og med en fagprøve spm venter i morgen! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Greit at de har problemer, men allikevel. De kan komme med litt mer info om hva som skjer og ikke bare si "Thank you for your understanding". U.S. Serverene har jo ikke de problemene.. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Fy fadern, jeg er så lei av alle feila med dette spillet. Blizz klarer å lage verdens beste spill, men de klarer ikke å holde hardwaren oppe i mer en en uke om gangen hvis de er heldige. Da er det alltid noe tull, sånn som nå. Authentication error... er ikke første gangen dette, og langt ifra siste! Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Greit at de har problemer, men allikevel. De kan komme med litt mer info om hva som skjer og ikke bare si "Thank you for your understanding".U.S. Serverene har jo ikke de problemene.. 5095090[/snapback] prøv og lag et så stort og bra spill og hold det oppe konstant.. er ikke så lett som du tror.. blizz gjør det beste de kan Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Poenget var vel kanskje at det var en liten forskjell på US og EU? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Jeg er inne på arathor Endret 2. november 2005 av War Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Greit at de har problemer, men allikevel. De kan komme med litt mer info om hva som skjer og ikke bare si "Thank you for your understanding".U.S. Serverene har jo ikke de problemene.. 5095090[/snapback] prøv og lag et så stort og bra spill og hold det oppe konstant.. er ikke så lett som du tror.. blizz gjør det beste de kan 5095142[/snapback] je har en char på us realms oppe konstant Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jaaaaa! Endelig inne! Nå blir det SM og Grinding for alle penga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå