Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jo ping/lag-problemene vart fryktelig lenge. Merker at noen i guilden og gen. chat ikke har ping problemer, men de har likevel unormalt mye lag. Forrige onsdags nedetid gjorde ikke situasjonen noe bedre heller. Har big blue uttalt seg noe om dette problemet? Normalt spill er jo umulig på Sylvanas nå.

Lenke til kommentar
Jah! Jævli morro: Fant akkurat gruppe til SM, på tur dit fra SS så ble jeg fean meg disconnecta og nå kommer jeg ikke inn igjen..

Stopper opp på Authenticating.

5084259[/snapback]

samme hær, var nesten med bossen i SFK så ble jeg droppet og kommer ikke inn igjen.

Lenke til kommentar
Faen altså, endelig har jeg litt fritid ifra skolen, også kommer jeg meg ikke innpå. Håper det er oppe igjen straks, de står jo at de skal fikse den nylige laggen...

5084304[/snapback]

Yeah, men de kunne vel dratt en: "Server restart/disconnect in 15 min" som de pleier å gjøre.

Håper også at de andre i gruppa ble disconnecta, for jeg vil ikke ha rykte på meg at jeg er en som stikker.

Lenke til kommentar

Råttene B. serverstatus, hva skal vi med det når det tar dem 3 dager å få på en rød farge om den er nede! Og når fargen kommer da er den jo sikkert fikset.

Kan egentlig bare slette siden med en gang og spare serveren for litt ping. :thumbdown:

HTTP Status 404 - /WEB-INF/jsptooManyConnectionError.jsp

Internettsiden dems fungerer ikke en gang, kanskje dem ikke merker problemet da når dem ikke kommer inn selv en gang.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...