Walts Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 utrolig med lagg på Ragnaros nå.. har ping på ca 250 men lagger sykt forde =P Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Nå har jo ping/lag-problemene vart fryktelig lenge. Merker at noen i guilden og gen. chat ikke har ping problemer, men de har likevel unormalt mye lag. Forrige onsdags nedetid gjorde ikke situasjonen noe bedre heller. Har big blue uttalt seg noe om dette problemet? Normalt spill er jo umulig på Sylvanas nå. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Makan til dritt har jeg ikke sett på lenge! 10-19 BG på Daggerspine har jo ikke vert oppe på år og dag Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Vashj har fungert veldig bra de siste dagene under 200 ms for det meste. forrige uke var det veldig ustabilt med 1000-2000 ms Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Herre. Blir dritt-lei lagg! BLIZZ PLZ FIX!11one! Lenke til kommentar
-jH Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ja, igår kveld var det helt for jævlig med lagg! Ser man bort ifra mitt normale, pga for lite ram, var det ikke særlig gøy når jeg tasset rundt inne i Orgrimmar... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ja, merka det selv. Jeg har optimal maskinvare, og merkelig nok lå MS'en på mellom 100 og 600 (ganske bra for min del), men det lagget og hakket som et annet H*! Ekstremt irriterende da jeg reiste rundt i Plaguelands. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jah! Jævli morro: Fant akkurat gruppe til SM, på tur dit fra SS så ble jeg fean meg disconnecta og nå kommer jeg ikke inn igjen.. Stopper opp på Authenticating. Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jah! Jævli morro: Fant akkurat gruppe til SM, på tur dit fra SS så ble jeg fean meg disconnecta og nå kommer jeg ikke inn igjen..Stopper opp på Authenticating. 5084259[/snapback] samme hær, var nesten med bossen i SFK så ble jeg droppet og kommer ikke inn igjen. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Faen altså, endelig har jeg litt fritid ifra skolen, også kommer jeg meg ikke innpå. Håper det er oppe igjen straks, de står jo at de skal fikse den nylige laggen... Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Faen altså, endelig har jeg litt fritid ifra skolen, også kommer jeg meg ikke innpå. Håper det er oppe igjen straks, de står jo at de skal fikse den nylige laggen... 5084304[/snapback] Yeah, men de kunne vel dratt en: "Server restart/disconnect in 15 min" som de pleier å gjøre. Håper også at de andre i gruppa ble disconnecta, for jeg vil ikke ha rykte på meg at jeg er en som stikker. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg har nå blitt disconnected en ca 15 ganger på en halvtime.. noen andre som opplever dette? Eller er det min internett leverandør som sliter... har lyse. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Vi som sitter i lan her de eneste som ikke får logget inn på BB? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg får ikke logget inn på arathor Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg får ikke logget inn på arathor 5091993[/snapback] Samme her, står fast på "Retrieving Character List". Kollegaen min på jobb som spiller der nå, forteller om kjempelagg og at serveren kan kræsje ganske snart... Lenke til kommentar
War Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Råttene B. serverstatus, hva skal vi med det når det tar dem 3 dager å få på en rød farge om den er nede! Og når fargen kommer da er den jo sikkert fikset. Kan egentlig bare slette siden med en gang og spare serveren for litt ping. HTTP Status 404 - /WEB-INF/jsptooManyConnectionError.jsp Internettsiden dems fungerer ikke en gang, kanskje dem ikke merker problemet da når dem ikke kommer inn selv en gang. Endret 1. november 2005 av War Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Bah! extended maintenace til kl 1... Lenke til kommentar
værdama Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Saddlefall, er det seriøst? kan ikke se dette på forumet.. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 huff å huff, håper ikke det! men kommer meg ikke inn på wow-europe sida.. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Due to some unforeseen difficulties we will be extending today’s maintenance until approximately 13:00 CEST (Paris Time, UTC/GMT+1). We apologise for the inconvenience this is no doubt causing, and thank you for your patience in the matter. edit: link Endret 2. november 2005 av Saddlefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå