Lillelord Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ganske sikker på at det er telenor sin skyld igjen, det er en rekke utenlandske nettsteder jeg ikke kommer inn på, noe som tilsier at det er problemer ved en av serverne deres. Grr! Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ja, jeg har ihverfall Telenor Lenke til kommentar
Lillelord Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Samme problemet nå, kunne spille kanskje 30 minutter før jeg blir disconnected igjen. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hmm får ikke logga på WoW i det hele tatt, står bare connecting.....imnner desverre om de problemene som var for en stund siden. Andre som har problemer? har teeeeeeelenor Lenke til kommentar
Lillelord Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jepp, samme problemet nå. Står i kø hos kundeservice hos telenor. Tror det hjelper hvis flere ringer også, så skjønner de at det ikke bare er jeg som har problemet Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har også telenor Kommer ikke inn Er det noen som kommer inn i det hele tatt (non telenor)? V Lenke til kommentar
dull Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kommer ikke inn jeg heller. Har Canal Digital (tror de er eid av Telenor). Kommer ikke inn på spillet, og ikke utenlandske sider i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lillelord Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Fikk svar fra telenor nå om at de er klar over problemer ved en av routerne i London, og at det skal bli fikset i hvert fall i løpet av dagen *sigh* Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ringte ngt jeg nå, og bestilte 8000\800 Meeeen, ngt har jo sine issues de og da... Helg, drekka mer V Lenke til kommentar
just Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg ringte inn til faktura avdelingen hos Telenor og spurte om jeg kunne få noen slags avslag på neste fakture pga at denne feilen er oppstått 2 ganger med korte mellomrom og at det forrige gang tok 2 dager å fikse i følge deres egene sider ( http://www.online.no/kundeservice/driftsmeldinger/index.html ) Jeg la frem alt på en hyggelig og høflig måte og det endte med at jeg fikk 1 mnd gratis på neste faktura. Anbefaler dere alle til å ringe inn og spørre om det samme. Jo mer de "taper" på dette jo større er muligheten er det for at dette ikke skjer igjen. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 er det noen som vet om det kommer en ny test server snart? og vis om når den kommer? bare lurer siden det er så mye snakk om 1.9patch etc (nei er ikke en med lvl 29 som main ^^) Lenke til kommentar
kafan Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg sliter med opptil 2900 i ping nå. Er det andre som sliter på samme måte ? Har canal digital, som melder om problemer med servere i utlandet, men det har det stått i flere dager nå. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Problemer her også. 2000ms. ISP: Halden.net Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ja, Telenor er en fin ting. Vi (familien min, noen naboer og venner lengre unna, alle med Telenor) var uten Internett i 3 timer på lørdag. Jævlig irr, da jeg var midt inne i SM og hjalp noen venner De mista healeren sin ^^ I går da jeg logga på, starta jeg med 12.000 ms, det gikk ned til 10.000, og da jeg logga ut etter ei halvtime, hadde jeg "bare" 2.500 ms. Logga på litt senere, og fortsatte der jeg slapp. Orka bare å sjekke mail/leke på AH da. 2.500 ms hele tiden var bare irriterende. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ravencrest kan BRENNE! Fanken til Lagcrest skal man lete etter Må jo raide på villt teite tider, og altfor få alliance så køer til BGs er enorme. Roaming PvP er jo borte siden de få alliance som vil PvP kjører BG og de andre gjemmer seg i instance. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Æsj, der ble jeg kasta ut ifra Silvermoon, og kommer ikke inn igjen. Lenke til kommentar
tinka02 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Huff, stod i kø på silvermoon. Hadde ventet i 6 min, og det var 4 min igjen. SÅ blir jeg disconnected. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) ARGH! Spiller på Earthen Ring... Og den er NEDE. Og spiller litt på Defias Brotherhood, hvor jeg nå konsekvent har ping på 3000+ ... Og så er det en forum-tråd på wow-europe.com hvor alle med problemer kan skrive inn hva problemene er, men hele forumet på wow-europe er nede! Nå blir jeg helt imponert over hvor sinnsykt mye problemer det har vært med World of Warcraft den siste tiden! (Noe denne tråden på 110 sider (!) burde være et godt vitnemål på!) Og den Realm-status siden til blizzard har ALDRI vært oppdatert Endret 25. oktober 2005 av daffyd Lenke til kommentar
tinka02 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har hatt unormal høy ping selv de siste dagene på silvermoon. Kunne ikke gjøre noe. Håper Blizzard kan begynne å holde på løftene sine snart. Frister ikke å spille lenger. Det er ikke kjekt lenger når det alltid skal være noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå