Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ringte inn til faktura avdelingen hos Telenor og spurte om jeg kunne få noen slags avslag på neste fakture pga at denne feilen er oppstått 2 ganger med korte mellomrom og at det forrige gang tok 2 dager å fikse i følge deres egene sider ( http://www.online.no/kundeservice/driftsmeldinger/index.html )

Jeg la frem alt på en hyggelig og høflig måte og det endte med at jeg fikk 1 mnd gratis på neste faktura. Anbefaler dere alle til å ringe inn og spørre om det samme. Jo mer de "taper" på dette jo større er muligheten er det for at dette ikke skjer igjen.

Lenke til kommentar

Ja, Telenor er en fin ting.

Vi (familien min, noen naboer og venner lengre unna, alle med Telenor) var uten Internett i 3 timer på lørdag.

Jævlig irr, da jeg var midt inne i SM og hjalp noen venner :p

De mista healeren sin ^^

I går da jeg logga på, starta jeg med 12.000 ms, det gikk ned til 10.000, og da jeg logga ut etter ei halvtime, hadde jeg "bare" 2.500 ms.

Logga på litt senere, og fortsatte der jeg slapp.

Orka bare å sjekke mail/leke på AH da.

2.500 ms hele tiden var bare irriterende.

Lenke til kommentar

ARGH!

Spiller på Earthen Ring... Og den er NEDE. Og spiller litt på Defias Brotherhood, hvor jeg nå konsekvent har ping på 3000+ ...

Og så er det en forum-tråd på wow-europe.com hvor alle med problemer kan skrive inn hva problemene er, men hele forumet på wow-europe er nede! Nå blir jeg helt imponert over hvor sinnsykt mye problemer det har vært med World of Warcraft den siste tiden!

(Noe denne tråden på 110 sider (!) burde være et godt vitnemål på!)

Og den Realm-status siden til blizzard har ALDRI vært oppdatert :(

Endret av daffyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...