haarod Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 World server is down, noen som opplever det samme? Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) ja jeg BB er borte fra Realm listen hos meg nå Endret 9. april 2005 av henry14 Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 AAH! BB NEDE! JAMRE JAMRE!! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kan dette være pga en PATCH som kommer!?! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 takk for at du gjorde livet mitt enda litt jævligere Lenke til kommentar
and91 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 uaaaaaah!!!! BB er nede. jeg var 5 k fra lvl 40 Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Argh!! Hvorfor kan de ikke bare få flyttet all wow relatert data som er lagret på serveren over til en annen server som står et annet sted der hvor det funger. Skjønner det bare ikke at det kan være så jævlig vansklig å få bytta den jævla servern for blizzard. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 BB er nede enda jæli drid Lenke til kommentar
and91 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hvor lenge kan denna jævelskapen vare da Lenke til kommentar
XaF Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Som vanlig varer det til akkurat har lagt deg... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Faktisk bare burning blade som er nede nå.. Skulle aldri begynt på den serveren. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 nå ligger BB iallfall på realm listen hos meg men når jeg prøver å logge meg inn kommer det bare world server down Lenke til kommentar
Mith Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Argh!! Hvorfor kan de ikke bare få flyttet all wow relatert data som er lagret på serveren over til en annen server som står et annet sted der hvor det funger. Skjønner det bare ikke at det kan være så jævlig vansklig å få bytta den jævla servern for blizzard. Hehe, Blizzard har nok 1000 serverparker rundt om i hele europa. Bare å flytte servere rundt omkring etterhvert som de føler for det. De har sikkert 1000 ekstraservere som ikke brukes til noe også, hvis ikke kan de jo bare stikke på http://www.dell.com å bestille en slik at burning blade funker..... Men seriøst, det er ikke bare bare å flytte en server. Det må jo gjøres manuellt av admins. Ting skal instaleres, rettighetter/brukere skal settes, serveren skal testes osv osv. Ting tar tid i dataverden, det er bare å lære seg. Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Argh!! Hvorfor kan de ikke bare få flyttet all wow relatert data som er lagret på serveren over til en annen server som står et annet sted der hvor det funger. Skjønner det bare ikke at det kan være så jævlig vansklig å få bytta den jævla servern for blizzard. Hehe, Blizzard har nok 1000 serverparker rundt om i hele europa. Bare å flytte servere rundt omkring etterhvert som de føler for det. De har sikkert 1000 ekstraservere som ikke brukes til noe også, hvis ikke kan de jo bare stikke på http://www.dell.com å bestille en slik at burning blade funker..... Men seriøst, det er ikke bare bare å flytte en server. Det må jo gjøres manuellt av admins. Ting skal instaleres, rettighetter/brukere skal settes, serveren skal testes osv osv. Ting tar tid i dataverden, det er bare å lære seg. Med alle pengene de har dratt inn burde de ha nok resurrser til å fikse dette på dagen. Ingen unsylding for det som skjer nå, uansett hvordan blizzard elskere prøver å framstille dette. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tror ikke det er bare BB som sliter.. På Sunstrider er det slik at jeg logger meg inn, dreper noen fiender, looter, og disconnecter etter 3-4 kills.. Når jeg relogger er det rollback'a på rundt 3 minutter Lenke til kommentar
treval Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Da var Al'Akir nede igjen.....for ørtende gang IDAG..... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Argh!! Hvorfor kan de ikke bare få flyttet all wow relatert data som er lagret på serveren over til en annen server som står et annet sted der hvor det funger. Skjønner det bare ikke at det kan være så jævlig vansklig å få bytta den jævla servern for blizzard. Hehe, Blizzard har nok 1000 serverparker rundt om i hele europa. Bare å flytte servere rundt omkring etterhvert som de føler for det. De har sikkert 1000 ekstraservere som ikke brukes til noe også, hvis ikke kan de jo bare stikke på http://www.dell.com å bestille en slik at burning blade funker..... Men seriøst, det er ikke bare bare å flytte en server. Det må jo gjøres manuellt av admins. Ting skal instaleres, rettighetter/brukere skal settes, serveren skal testes osv osv. Ting tar tid i dataverden, det er bare å lære seg. Er klar over det, MEN de må bare få fingern ut av et vist sted, de har jo nå brukt flere uker på det. Og så lang tid kan det bare ikke ta med mindre de nedprioriterer oss brukere til høyeste grad, noe som det virker som om de gjør. Lenke til kommentar
and91 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Faen da var BB nede igjen. mitt i et raid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå