Marsan Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Klokka er over 11 og enda ingen whineing? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 /whine /whine Klokka er over 12 og Neptulon fortsatt ikke online Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Deatwhing er. Kunne like godt vert nede, pingen går jo i taket! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Men selvsagt er både Frostwhisper, og Vashj (starta nettopp en UD Mage der), nede. For å quote Aeus på WoW-forumet: Investigations into the technical issues affecting one of our data centers these last days revealed a load balancing issue in our provider’s network. They have made the necessary corrections on their side, but these changes mean we also need to make some modifications on our end. We will thus have an additional maintenance period for this data center today starting at 16:15 CEST. The maintenance should last no longer than four hours and we will do our best to have the realms available again as soon as possible. We apologise for the inconvenience and thank you for your understanding. The following English realms are affected: Balnazzar, Bloodfeather, Darksorrow, Defias Brotherhood, Frostwhisper, Genjuros, Haumarush, Hellscream, Kor'gall, Laughing Skull, Lightning's Blade, Magtheridon, Neptulon, Nordrassil, Ragnaros, Sylvanas, The Maelstrom, The Venture Co., Twisting Nether, Vashj. The realm lists for French and German French: Conseil des Ombres, Drek'Thar, Khaz Modan, Les Sentinelles, Rashgarroth, Throk'Feroth, Varimathras German: Aman'Thul, Anub'arak, Das Syndikat, Der Rat von Dalaran, Dun Morogh, Krag'jin, Kult der Verdammten, Nera'thor, Onyxia, Sen'jin, Terrodar, Wrathbringer edit: leif edit2: nå ble det fucka, *rette på* OT: Hva er kakao på engelsk? Endret 19. oktober 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hmm, kreditkortet har streika, og jeg kjøpte meg gamecard for første gang.... men account management er ikke oppe ( Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Der ja en haug av realms nede for maintainance Men etter infoen så skal dette være reperasjon av nettet og laggen så en får se hva tiden bringer Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 "No longer than four hours" -.- Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Spiller på tre servere... Hvorfor må ALLTID de være nede??!?!?!?1+1+111oneone??11eleven? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Spiller på tre servere... Hvorfor må ALLTID de være nede??!?!?!?1+1+111oneone??11eleven? 5029983[/snapback] Fordi alle føler det slik, at alltid "deres" realms er nede Når jeg prøver å komme meg inn på account management får jeg denne error messagen: type Exception report message description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request. exception org.springframework.jdbc.UncategorizedSQLException: (executing CallableStatementCallback [CallableStatementCreatorFactory.CallableStatementCreatorImpl: sql=[{? = call auth.eu_manage.getMaintenanceFlagAM()}]: params=[{}]]): encountered SQLException [ORA-04031: unable to allocate 8204 bytes of shared memory ("large pool","unknown object","koh-kghu sessi","static frame of inst") ]; nested exception is java.sql.SQLException: ORA-04031: unable to allocate 8204 bytes of shared memory ("large pool","unknown object","koh-kghu sessi","static frame of inst") org.springframework.jdbc.support.SQLStateSQLExceptionTranslator.translate(SQLStateSQLExceptionTranslator.java:94) org.springframework.jdbc.support.SQLErrorCodeSQLExceptionTranslator.translate(SQLErrorCodeSQLExceptionTranslator.java:281) org.springframework.jdbc.core.JdbcTemplate.execute(JdbcTemplate.java:636) org.springframework.jdbc.core.JdbcTemplate.call(JdbcTemplate.java:653) org.springframework.jdbc.object.StoredProcedure.execute(StoredProcedure.java:100) com.blizzard.account.db.procedures.AccDBIStoredProcedure.safeExecute(AccDBIStoredProcedure.java:33) com.blizzard.account.db.procedures.billing.eu.BillEUGetMaintenanceFlagAMF.execute(BillEUGetMaintenanceFlagAMF.java:48) com.blizzard.account.db.BillingEUManager.getMaintenanceFlagAM(BillingEUManager.java:817) com.blizzard.wow.web.accountManagement.action.Maintenance.doFilter(Maintenance.java:31) org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter.doFilterInternal(CharacterEncodingFilter.java:73) org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:73) note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.0.27 logs. Edit: Yea, nå kom jeg iallefall til innloggingscreen, men...... HTTP Status 404 - /WEB-INF/jsptooManyConnectionError.jsp Endret 19. oktober 2005 av dQggl Lenke til kommentar
Luv Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Bah, har samme problemet. Har enda til gode å oppleve en tidsfrist bli holdt, fra blizzards side. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Får prøve i IT timene på skolen i morgen, da bør det funke, hva skal jeg ellers gjøre i IT timene mon tro Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Grr, jævla festlig. Først: ingen "du har så og så lang tid igjen å spille"-advarsel. Så: tomt for gamecards i hele Bergen. Så: sette inn penger på konto og bruke fruens Visa-kort. Så: drit-treige servere = venting i flere minutter = trykking på submit-knappen mer enn én gang = du har prøvd å legge inn visanummeret for mange ganger. Så: bruker webform for å kontakte billing-avdelingen, og får følgende: type Exception report message description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request. Grrrrr! Edit: ooog, når jeg ringer til billing, får jeg beskjed om at "lines are congested and we will not be accepting more people in the queue". Endret 20. oktober 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Syns Blizzard gjør en litt dårlig jobb iforhold til at vi betaler 100kr. per mnd. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Og så fikk jeg endelig snakke med en fyr.. neida, det gikk ikke an å fikse. Vent til i morgen. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 agh - utsolgt for gamecards i hele norge -_- Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 er irriterene, skulle kjøpe det i stad men dem sa bare at dem var tomme, levrandøren fikk inn i dag å regner med å få det i morgen eller mandagen... jeg skal iallefall sjekke når jeg drar til oslo i morgen Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Herre! Samme problemet i dag som alltid. Ser ikke ut som vedlikeholdet på den nye serverparken til Blizzard har hjulpet noe! TechSupport har forresten sluttet å svare i forumet også. Irriterende å ha characters på der. BAH! Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ble DC fra Darksorrow....kommer ikke innpå igjen Lenke til kommentar
dull Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Der gikk Dragonmaw ned... Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 nettsidene er nede.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå