Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kva har det med telenor å gjøre? det er mange tusen som ikkje kommer inn, og det er fordi det er så mange som prøver å logge på, dere er jammen flinke til å klage på andre. Blir litt frustrert når folk skriver "Blizz suxxorz, eg har ikkje et liv og når eg mister en halv times spilletid i et online spill, så går eg på et forumet og whiner."

Lenke til kommentar
Kva har det med telenor å gjøre? det er mange tusen som ikkje kommer inn, og det er fordi det er så mange som prøver å logge på, dere er jammen flinke til å klage på andre. Blir litt frustrert når folk skriver "Blizz suxxorz, eg har ikkje et liv og når eg mister en halv times spilletid i et online spill, så går eg på et forumet og whiner."

Det som gjør meg litt frustrert er at Blizzard gang på gang skriver at serverne kommer opp klokka 11, og det aldri skjer. Virker på meg som om de overser problemet.

Og ja, vi har rett til å forvente en del, vi betaler faktisk for dette.

Lenke til kommentar

Jøss,klokken er kvart over tre og ikke en sjans til å logge på... "Unable to Connect" Bah,da må jeg hjelpe dama med å omøblere leiligheten vår istedet...thanks for ruining the day, Blizzard. :p I det minste blir "the lady" fornøyd,og vil la meg spille resten av kvelden i fred. :love:

Lenke til kommentar
Men telenor er dritt, det disccer meg veldig ofte, i MC pga stor belasting på linja med alle folkene, hater det, spess når jeg må stå i kø på 200 folk for og komme inn igjen, og det er Telenor (Telenor) sin feil!

jeg elsker når det skjer med meg nesten hver eneste kveld jeg er i MC :love:

:nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...