jultomten Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Nå er det bare velstand! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 jeg kommer bare til connected jeg :| Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ahhh unable to connect Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Fikk endelig logget på nå, men hjelper lite når Frostwhisper fortsatt er nede Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 "#¤"#¤!! unable to connect Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 wohoo telenor ftw! kommer til conected gjorde det ikke før i morge og i går kveld kl.23.00 + Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kom inn, men ikke Sylvanas. Er fortsatt nede :/ Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 "Realm status"-siden viser Draenor som "up and running", men får stadig "Unable to connect" >< Lenke til kommentar
Krims Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 wohoo telenor ftw! kommer til conected gjorde det ikke før i morge og i går kveld kl.23.00 + Jeg har Bluecom og den stopper på connecting hos meg også, tror neppe det er Telenor sin feil Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tror telenor har stengt av en mulighet. Ser ut som det ikke er bare er meg som kommer inn på serverene. Telenor sux0r! Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tror telenor har stengt av en mulighet. Ser ut som det ikke er bare er meg som kommer inn på serverene. Telenor sux0r! Råger that.... Kommer også bare til Uanble to connect Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kva har det med telenor å gjøre? det er mange tusen som ikkje kommer inn, og det er fordi det er så mange som prøver å logge på, dere er jammen flinke til å klage på andre. Blir litt frustrert når folk skriver "Blizz suxxorz, eg har ikkje et liv og når eg mister en halv times spilletid i et online spill, så går eg på et forumet og whiner." Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Sylvanas er fortsatt nede Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kva har det med telenor å gjøre? det er mange tusen som ikkje kommer inn, og det er fordi det er så mange som prøver å logge på, dere er jammen flinke til å klage på andre. Blir litt frustrert når folk skriver "Blizz suxxorz, eg har ikkje et liv og når eg mister en halv times spilletid i et online spill, så går eg på et forumet og whiner." Det som gjør meg litt frustrert er at Blizzard gang på gang skriver at serverne kommer opp klokka 11, og det aldri skjer. Virker på meg som om de overser problemet. Og ja, vi har rett til å forvente en del, vi betaler faktisk for dette. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 tror telenor hater blizzard! Lenke til kommentar
skrujern1 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jøss,klokken er kvart over tre og ikke en sjans til å logge på... "Unable to Connect" Bah,da må jeg hjelpe dama med å omøblere leiligheten vår istedet...thanks for ruining the day, Blizzard. I det minste blir "the lady" fornøyd,og vil la meg spille resten av kvelden i fred. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Men telenor er dritt, det disccer meg veldig ofte, i MC pga stor belasting på linja med alle folkene, hater det, spess når jeg må stå i kø på 200 folk for og komme inn igjen, og det er Telenor (Telenor) sin feil! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hehe, fikk akkurat lasta ned patchen før det kom "unable to connect" Jaja, bare bra for meg, må skrive en fæl novelle til i morra Jaja, glad telenordriten fiksa seg gårkveld for meg (den derre routern) Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Men telenor er dritt, det disccer meg veldig ofte, i MC pga stor belasting på linja med alle folkene, hater det, spess når jeg må stå i kø på 200 folk for og komme inn igjen, og det er Telenor (Telenor) sin feil! jeg elsker når det skjer med meg nesten hver eneste kveld jeg er i MC Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 "Whereas most realms are up, yours in particular isn't! See you around christmas, sucker! - With unconditional love, Teh Blizzard Team" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå