nahojdat Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 "The weekly maintenance is currently under way and is expected to be extended a few hours. We expect it to end at 13:00 PM (Wednesday afternoon - Paris Time, UTC/GMT+2)." Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 "The weekly maintenance is currently under way and is expected to be extended a few hours. We expect it to end at 13:00 PM (Wednesday afternoon - Paris Time, UTC/GMT+2)." Jeg som hadde gledet meg til å spille nå. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg også, satt og siklet og ventet til 11...... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Du har nettopp startet med wow? siden du gleder deg til å spile klokka 11 på en content patch dag, eller har du bare kortidshukomelse? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Korttids hukommelse, og så trenger jeg noe å klage på, kjeder meg idag :!: Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 due to unforseen yadayadayada.. extended maintainance Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kan noen poste en link til hvor jeg kan laste ned den nye patchen? Blizz dl suger. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kan noen poste en link til hvor jeg kan laste ned den nye patchen? Blizz dl suger. http://forum.begin.no/index.php?showtopic=397845 <-- se lenger ned på siden. lastet ned fra den telenor linken med ca 500 kb\s Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvor mange tusen sitter å hamrer løs på login'en rundt om i Europa (og Asia) akkurat nå ?? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 en del! prøvde ett par ganger men ga fort opp, får heller vente noen timer. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg kom inn nå, men ingen realms er oppe enda. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) jeg kom også inn nå men som sakt over.. ingen realms oppe OT: går klokka på forumet når inlegg er lagt inn riktig? Endret 12. oktober 2005 av AltuZ Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Eg kom inn for mange timer siden, men hjelper lite. EDit: Ikkje på default nei, den er en time tilbake. Endret 12. oktober 2005 av Goz Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kan noen poste en link til hvor jeg kan laste ned den nye patchen? Blizz dl suger. http://forum.begin.no/index.php?showtopic=397845 <-- se lenger ned på siden. lastet ned fra den telenor linken med ca 500 kb\s Sweet! Takker så mye... Leste dette et sted forresten: The quests Korrak the Bloodrager (Alliance), Korrak the Everliving (Alliance), The Legend of Korrak (Horde), and The Return of Korrak (Horde) have been removed from the game. The rewards for the initial quest involving Korrak have been moved and can be acquired by completing the quest associated with winning a match in Alterac Valley. We realize that some players may have had the Korrak quest and never completed it. These players may have already completed the quest for killing the General and thus might not be able to benefit from the rewards from the previous quest line. We have opted to add an extra quest step at the end of the General kill quests to reward players that fall under such conditions. Har hatt Korrak the Bloodrager questen lenge, men kommer jo aldri inn i AV... "Extra quest step"... ? Jeg vil bare ha Ice Barbed Spear jeg... Jaja, den som lever (evt. dør og resser) får se... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Blærgh. Spille nå! Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Patch dag i dag *GLAD* jippi Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Noen som vet når serverene kommer opp? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Noen som vet når serverene kommer opp? rundt klokken 13.00 tror jeg. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Noen som vet når serverene kommer opp? Lese litt om det som står på siden her kanskje ca 3 inlegg opp, står der at serverene kommer opp igjen ca kl 13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå