Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen poste en link til hvor jeg kan laste ned den nye patchen? Blizz dl suger.

http://forum.begin.no/index.php?showtopic=397845 <-- se lenger ned på siden. lastet ned fra den telenor linken med ca 500 kb\s

Sweet! Takker så mye... :thumbup:

Leste dette et sted forresten:

The quests Korrak the Bloodrager (Alliance), Korrak the Everliving (Alliance), The Legend of Korrak (Horde), and The Return of Korrak (Horde) have been removed from the game. The rewards for the initial quest involving Korrak have been moved and can be acquired by completing the quest associated with winning a match in Alterac Valley. We realize that some players may have had the Korrak quest and never completed it. These players may have already completed the quest for killing the General and thus might not be able to benefit from the rewards from the previous quest line. We have opted to add an extra quest step at the end of the General kill quests to reward players that fall under such conditions.

Har hatt Korrak the Bloodrager questen lenge, men kommer jo aldri inn i AV... "Extra quest step"... ? Jeg vil bare ha Ice Barbed Spear jeg... Jaja, den som lever (evt. dør og resser) får se...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...