StoreStå Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Mest buggete spillet EVER! Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ahh det er visst ikke bare på BB det er bugs. På Stormscale er ah bugga så man ikke kan finne noen auksjoner, Zeppelinene har styrtet ellerno for de kommer iallefall ikke og Wingraider master er borte vekk Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Åhh, trodde aldrig jeg skulle trenge og bruke denne tråden. men nå for første gang er Earthe Ring nede for telling. alt er bare helt bugg. ingen ting fungerer viss man er så heldig og komme inn. Pine!! Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har prøvd fire servere idag. Alle med problmer som beskrevet ovenfor Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Får ikke opp Silvermoon på server lista nå.... MØKKA SPILL!!! Først får de oss avhengige, så tar de d i fra oss! Akkurat som narkotika! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har startet å HATE blizzard nå. Får aldri spilt det! Får den javla meldingen hele veien jo! Djevelens verk! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Jeg får fortsatt den meldingen, dessuten får jeg ikke skjekket kontoen min. Faen! edit: Fortsatt samme greierne, får ikke gjort en dritt med kontoen heller.. Endret 1. april 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
paalkaal Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det går ikke i dag heller Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 https://www.wow-europe.com/account/payment-history.html Hvis man bruker overnevnte link så forbigår man den irriterende franske feilmeldingen og kan spille videre ( etter å ha betalt subscription selfølgelig ). Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 I tillegg til hva Rascal sier, så må dere laste ned Firefox, da kommer knappene slik at man kan velge hvor lenge man vil spille. Credit Card Entry Success! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hvorfor gikk de fleste servere ned nå? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 er silvermoon nede nå? V Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Der var Burning Blade nede gitt ... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Zenedar er aldri nede. Glad jeg valgte medium pop server. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hmm, har en kamerat som er inne å spiller på burning blade nå.. men jeg ser ikke servern på min serverliste LITE IRRITERENDE Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jepp, her kommer masse klaging og syting fra meg. Jeg er så jævlig lei av instance serverne at det er synd! "Greit nok" de første gangene, men for svarte! Siste gang var i går, inni Sunken Temple i SoS... Alt gikk fett, og rett før bossen, med ekstremt fete quest rewards. Hva skjedde tror dere? Vi cleara hele rommet for å forhindre adds. På siste klynga med drager, i det vi drepte den siste.. *poof* Kom ikke inn hele resten av dagen, fikk bare "all instance servers are down". Begynner å bli lei av dette, synes seriøst at blizzard må få orden på dritten! Ok, I'm done. Next~ Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 For helvete! kommer ikke inn på servern, d står bare at "This player already exist" hva er d for slags bullshit??? Hater Blizzard no!!! Lenke til kommentar
paalkaal Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Du må bare trykke på change realm og bytte til en annen server, for å så bytte tilbake igjen Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Steike, ingen som har sutra her idag selv om det har vært maintenance. Er så imponert Lenke til kommentar
superreven Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 "World server is down" Noen som vet hva det går i? < *Jamre, jamre* > Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå