Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Ja ja.

Fikk i det minste kost meg på Frostwhisper en stund.

Sprang bort til portalen til Ghostlands etc.

Kos det :)

Sto en draenei i Chillwind Camp og gav meg quest også.

Kos.

Bare synd at serveren tok en shutdown nå i sted.

 

Noen som veit hvorfor det ble server shutdown på Frostwhisper? :p

7444128[/snapback]

 

kan vi rolle ny chars no? :O kan hende dette er et dumt spm, men har på en måte slutta med wow.. spillt mindre og mindre..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier jeg og.. skjønner ikke hvorfor folk tror at ting funker knirke fritt de 2 første dagene... er stor forskjell å kjøre 2 test servere med den patchen, men hallo.. det er en hau på main serverene.. mye å holde styr på for blizzard... å sånn som det har nå har det vært siden retail.. de 2 første dagene er det laggy og buggy

Lenke til kommentar
gearet mitt er bra, firespells koster mana, pyroblast over 500, firenova 550. firball rank 12     500+ , så tar du opp mana shield, er ikke mye du kan gjøre da når min totale mana er 5500++

7443797[/snapback]

 

 

 

stop å whine, l2p... reroll full ice... å, nei du kan bruke langt mer enn 5 spells på 5.5k mana...

 

mage som fire spec er cookie cutter.. gjør bra dmg, men tåler ikke en dritt.. bruker du mana shield så spiser du opp manaen du kan bruke på spells.. sånn har det alltid vært... skyld deg selv for å bruke mana shield..

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Var mye trøbbel i går ja. Ser jo det her av alle postene.

Jeg sletta alle addons, WDB og WTF mappene.

Satte på download, koste meg med helt andre ting. Slo av pc etter download ferdig. Kjørte en tur med kjæresten.

Har dere spilt wow en stund så burde dere da vite hvordan det er etter større patcher. Mye whining her som egentlig ikke er nødvendig, eller? :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om Grim Batol er kommet opp igjen? Sjekket i går kveld før jeg la meg, men da var det ikke mulig å kommer seg på den. Først var det umulig å få character list opp, og så etterhvert senere på kvelden før jeg la meg døde hele serveren.

 

Men for å være helt ærlig så syns jeg ikke det har vært så mye whining her, for man kan snu og vende på dette her så mye man vil, men dette er forbanna uprofisjonelt av Blizzard. De får så forbanna mye penger i måneden, ja så mye at dere nesten kan gi opp å regne på det, og allikavel så klarer de å FUCKE det opp GANG PÅ GANG når noe skjer. Kunne de ikke bare tatt serverene ned i 2-3-4 dager og sjekket at de fikk alt til å funke før de slipper til folk på den eller noe? Men neida, de slepper alle inn, og da blir det så forbanna overbelasta at til og med siden deres samt alle serverene går til helvete. Jeg syns blizzard har en stor jobb å gjøre med dette i tiden fremover, jeg tør ikke tenke på åssen det blir i TBC når gamle veteraner og en hel forbanna horde med nye folk kommer, spiller kommer jo faenme til å dø.. nesten hvertfall..

 

 

Uansett, min lille whine post, men poenget er (med litt ordentlig norsk), er at blizzard burde jobbe med å forhindre at dette skjer hver gang dem legger til en ny patch som er ganske stor. Husk for eksempel AQ patchen, det var mye dritt rundt den også, men allikavel klarte ikke blizzard som i mellomtiden har tjent sikkert milliarder, å rette opp i problemet, og sørge for at servern(e) skal takle trafikken. Men de pengen de får kan de velbare kjøpe all verdens server kraft, eller ha flere backup servere når det kommer til sidene deres hvertfall

Lenke til kommentar
Ugh, mangler bare filen wow-final.MPQ for å fullføre updaten, noen som orker å legge den ut? :p

7445473[/snapback]

 

Ole J vis du kommer inn på wow gidder du og sjekke Twiligth's hammer serveren :D:p

7445511[/snapback]

 

Den er oppe og veldig full ^^

 

Men WTF kan ikke snakke med npc's

 

kan ikke engang snakke med min warlock trainer :\

7445594[/snapback]

fite jeg skal inn på den når kl er 16:30 ca :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...