TSP Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Flott! Men med scrolllock + x kan du ikke skrive æøå heller.... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Faen ass, jeg blir så irritert, når jeg spiller BfME og skal prate i chatten og teamtalk osv popper det Xfire vinduet opp! Skjer det en gang til trur jeg at jeg sier Takk Og Adjø til Xfire ass. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hihi, poenget med xfire er jo ikke å bruke det som et chateprogram, men for å si ifra hvis det er noe viktig. Men du kan også skifte størrelse på det og sånn. Slik at det blir bittelite.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Name: figure02 Akkurat lasta ned så har ikke så mange timer ennå. Men spiller stort sett bare BfME. Men spiller litt Morrowind i ny og ne. Det er bare å legge meg til. Endret 4. mai 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Faen ass, jeg blir så irritert, når jeg spiller BfME og skal prate i chatten og teamtalk osv popper det Xfire vinduet opp!Skjer det en gang til trur jeg at jeg sier Takk Og Adjø til Xfire ass. Hvis du har konflikt mellom taster, er det bare å endre tasten som får Xfire til å poppe opp, til en tast du ikke bruker i spillet du spiller. "du kan enkelt endre keybindingen under "Tools"/"Options"/Chat." Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 ganske ot, men se profilen min i første post - 60 timer guild wars this week Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 ganske ot, men se profilen min i første post - 60 timer guild wars this week Har selv en god del timer Guildwars, men har tatt en pause for å "spare" å spillet, har ikke spilt siden fredag. Takk gud for guildwars ikke det at jeg er kristen men Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Min profil er brighto Edit: Skal du ha rett mengde med EVE-Online må du sikkert gange dei 75 timane med 2 Har spelt mykje offline frå xfire og før eg skaffa meg xfire. Endret 11. mai 2005 av Brighto Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Edit: Skal du ha rett mengde med EVE-Online må du sikkert gange dei 75 timane med 2 Har spelt mykje offline frå xfire og før eg skaffa meg xfire. Samme her, Xfire er for min del misvisende, har vell minst spilt 100 ganger mer enn det som står i Xfire profilen min. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Bumper tråden, tror fortsatt det er flere forum brukere som burde begynne å bruke programmet Lenke til kommentar
sigz Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har også xfire. ID: siggzy Kan sikkert legge til Hrisebro også. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) ID: Steina For å se hva jeg spiller, trykk her Akkurat nå er det Battlefield2 som er "inne" Spiller også en del Call Of Duty United Offensive på nettet. Vil ha noen å spille med.. Også begynner jeg vel å spille Battlefield Vietnam igjen snart om noen vil spille. Så, legg meg til så vi kan spille Endret 11. juni 2005 av Steina Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Har lagt dere til side en, oversikten. Jeg anbefaler at alle tar en titt på side 1 og legger til de som spiller samme spill som deg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) ID: zlatzman Akkurat installert. Endret 12. juni 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) ID: nod32 :!: Playing: HW-PowerShot ADD MEG!!! Endret 12. juni 2005 av Mats-Andre Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) nah Endret 6. november 2007 av janfredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå