Gå til innhold

Xfire Tråden, Gaming Simplified.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kan du få noe som heter Xfire miniprofiles: gå inn på http://www.xfire.com/xf/modules.php?name=X...ileinstructions (<-denne) linken

og taster inn navnet på din acc. Så legger du bare inn "BB code" linken inn i posten din i denne tråden, så legger jeg den til første post..

 

PS! Ikke legg xfire mini profilen (bildet) i signaturen din, det er ikke lov på hw.no

 

(eksempel: min miniprofile)

 

northerntaken.png

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Min Xfire ID er firebird7000, spiller en del cs:s, Unreal Tournament 2004 og Americas Army når jeg gidder...

 

EDIT: bare å legge meg til hvis noen har veldig lyst til det...

EDIT2: WOHOO, jeg fikk den andre posten  :D

 

 

La deg til, :p

Håper det var greit :)

 

La til nord,headcleaver, sippini, hansol123, izoren, boxzer og xsifox mange nye x-fire venner! :p

 

Bare å legge meg til til :D

 

 

 

source only på meg :p

Endret av mini me
Lenke til kommentar

Nick: lefishier (vet det er rart, men jeg orker ikke all forklaringa)

Spiller: CS:S, CS:CZ, CS 1.6 (CS freak?) :p Noen ganger MoH:AA hvis jeg har lyst. Noe annet tviler jeg på at dere kommer til å se meg spille.

 

Til opplysning har jeg ikke Xfire oppe så mye når jeg spiller CS Source, for da får jeg ofte enorme fps drop (10 fps og sånn). 1.6 og CZ har jeg ikke prøvd med Xfire enda, skal vel sjekke snart.

 

Edit: Hvis dere lurer: Ja, det er meg som legger dere til med meldingen "Hei, Potetfar her. Legger til alle fra Gamer.no". :p

 

Edit: Miniprofil:

lefishier.png

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...