Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg kommer ikke inn på xfire idag Er xfire nede? noen som vet? 8550391[/snapback] Funker her, hadde problemer på fredag thou. Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nettopp registrert meg, kaller meg selv Killerbananen. har ingen venner forløpig, så add meg Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Bra med ein ny norsk xfire bruker Endret 6. mai 2007 av Sayid Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Id: ondskapenslord Spiller Cs:s, Guild Wars og red orchestra. Har endel andre spill også. Skal skaffe meg STALKER, ArmA og kansje Tiberium Wars snart Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Eg spiller for det meste Anarchy Online og CS 1.6. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Id: osthuset Spiller: Går mest i TMU og TMN for tiden, men spiller mange andre spill også. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kommer fortsatt ikke inn på xfire Kommer sånn melding "Connecting to server, timeout in 60 seconds" Denne timer da ut gang på gang, har vært sånn siden igår, og har forsøkt reinstallering... Noen som opplever det samme? Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Har opplevd dette fleire ganger sjølv. Nokon ganger tok eg å restarta xfire og nokon ganger så måtte eg restarte data'en for at den ville logge seg innpå. Er litt irriterende av og til når dette skjer, men det er ikkje ofte dette skjer da med meg. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Eg har også opplevd dette fleira gangar sjølv. Blei irriterande etterhvert. Nokon gangar må jeg lukke PC`en. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Min: espeon Online nesten hele tia! Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 ID: generalbjartish Går mest i WoW og HL 2 spillene. Add meg da Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kommer fortsatt ikke inn på xfire Kommer sånn melding "Connecting to server, timeout in 60 seconds" Denne timer da ut gang på gang, har vært sånn siden igår, og har forsøkt reinstallering... Noen som opplever det samme? Samme problem her Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 riddler1337 legg meg til da =) Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Id: ondskapenslordSpiller Cs:s, Guild Wars og red orchestra. Har endel andre spill også. Skal skaffe meg STALKER, ArmA og kansje Tiberium Wars snart Hey jeg la deg til på Xfire, jeg spiller også GW:Nightfall og Counter Strike: Source Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Warcraft III - The Frozen Throne - 221 hours World of Warcraft - 169 hours Counter-Strike 1.6 - 86 hours Counter-Strike: Source - 16 hours Warcraft III - 15 hours Trackmania Nations - 13 hours Guild Wars - 3 hours Freecell - 2 hours Football Manager 2007 - 1 hour Ricochet (Steam) - 1 hour Counter-Strike: Condition Zero - < 1 hour Day of Defeat 1.3 - < 1 hour Football Manager 2006 - < 1 hour acc name: riddler1337 nick: Svenningen legg meg til hvis du spiller noen av disse spillene eller oblivion (har ikke spilt det med xfire enda) Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Id: ondskapenslordSpiller Cs:s, Guild Wars og red orchestra. Har endel andre spill også. Skal skaffe meg STALKER, ArmA og kansje Tiberium Wars snart Hey jeg la deg til på Xfire, jeg spiller også GW:Nightfall og Counter Strike: Source Hyggelig det , men jeg får jo faen meg ikke logga på Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Id: ondskapenslordSpiller Cs:s, Guild Wars og red orchestra. Har endel andre spill også. Skal skaffe meg STALKER, ArmA og kansje Tiberium Wars snart Hey jeg la deg til på Xfire, jeg spiller også GW:Nightfall og Counter Strike: Source Hyggelig det , men jeg får jo faen meg ikke logga på Gjør du ikke? Hva er det som skjer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå