Backbone Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Vil prøve å lage en "oppstartsfil" der hvor jeg nå bare kan slå på pc'n, og trykke på denne .bat filen, så starter alle programmer jeg vil skal starte. F.eks: jeg trykker på .bat filen, og starter dc++, msn, statbar, ventrilo. hvordan? Lenke til kommentar
Grimso Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) start notepad Skriv følgende(Bytt selvfølgelig ut med riktig bane): @echo off c:\programfiler\dc++\navnpåfilen.exe c:\programfiler\hvasomhelst\heipådeg.exe d:\programmer\freia\freia.exe exit Velg fil Lagre som.. Filtype.. --> Alle Filnavn --> Skriv f.eks kjør.bat Klikk lagre! Gi meg en PM hvis du ønsker meny.. eller har sp.mål f.eks 'trykk 1 for å åpne programgruppe nr1' Trykk 2 for å åpne programgruppe 2' Så ordner jeg biffen Endret 18. mars 2005 av Grimso Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Du kan putte alle programmene du vil starte opp, i "startup"-folderen under Start -> programmer. Lenke til kommentar
Grimso Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Du kan putte alle programmene du vil starte opp, i "startup"-folderen under Start -> programmer. ved å putte de i oppstart greia..så vil det ta støvsuge pc'n for minne.. det er jo ikke akkurat lurt hvis du ikke bruker f.eks dc++ hver eneste gang du starter pc'n osv.. er jo ikke vits i å ha masse programmer som kjører hele tiden.. DC++ og p2p programmer bruker masse ressurser. Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Tusen takk folkens skal teste nå, så får vi se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå