Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fyr som prøver å "hacke" meg :P

Anbefalte innlegg

Har en dud på MSN som sier han kan "hacke" meg. Jaja, tenker jeg og gir han IPen min som han har bedt om (han må visst ha den for å "hacke" :p ). Jeg venter selvsagt i spenning om det skal skje noe, noe jeg tror ikke komme til å skje. Jeg spør hva som foregår, men da sier han at han må ha passordet til maskinen :p . Jeg gir han selvfølgelig ikke det. Han sier det er greit, det kommer bare til å ta litt lenger tid å hacke. Så jeg spør han hvor langt han har kommet. "øøh, jeg har kommet så langt:" så viser han meg bildet som er vedlagt. Noen som vet hva dette er? Hadde vært interessant å vite hva dette var...

Noen som vet?

post-61-1111161669_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en dud på MSN som sier han kan "hacke" meg. Jaja, tenker jeg og gir han IPen min som han har bedt om (han må visst ha den for å "hacke" :p ). Jeg venter selvsagt i spenning om det skal skje noe, noe jeg tror ikke komme til å skje. Jeg spør hva som foregår, men da sier han at han må ha passordet til maskinen :p . Jeg gir han selvfølgelig ikke det. Han sier det er greit, det kommer bare til å ta litt lenger tid å hacke. Så jeg spør han hvor langt han har kommet. "øøh, jeg har kommet så langt:" så viser han meg bildet som er vedlagt. Noen som vet hva dette er? Hadde vært interessant å vite hva dette var...

Noen som vet?

Hvis du sender meg ditt Visa kort med kode, så skal jeg klare å "hacke" meg inn på din bankkonto... :p (ironi modus)

Denn "duden" du kjenner på MSN har nok fått tak i et backdoor eller noe lignende prog, og er nok ikke så "evil 1337" som han prøver å gi uttrykk for. :D

Lenke til kommentar
noen som kan gi meg en link til et sted jeg kan lære meg å hacke?

Har selv veldig lyst til å lære meg å "hack", ihvertfall lære mer om hva det går ut på. Hvordan det gjøres osv. Men tror det bryter litt med reglene her på hw.no.

EDIT: Det å legge ut informasjon til steder der man kan lære seg å hacke altså, ikke det å kunne hacke.

Endret av Cloud
Lenke til kommentar
noen som kan gi meg en link til et sted jeg kan lære meg å hacke?

Har selv veldig lyst til å lære meg å "hack", ihvertfall lære mer om hva det går ut på. Hvordan det gjøres osv. Men tror det bryter litt med reglene her på hw.no.

EDIT: Det å legge ut informasjon til steder der man kan lære seg å hacke altså, ikke det å kunne hacke.

hacking er ikke noen man lærer, man lærer å programere og så kommer kunnskaper om hvordan et system fungere som et Bi produkt :D

Lenke til kommentar

Bildet over viser et program som viser hvilke åpne porter du har på maskinen din, altså et port-scanner program.. Finner en ISP ut at f.eks du bruker et slikt program kan det bli litt problemer. ;)

Hacking er forresten å utvikle/viderekode et program...det er cracking dere snakker om nå

Lenke til kommentar
Det er diverse msn-exploits ute som gjør at man kan utnytte remote assistance-featuren i programmet, men da må man ha en dårlig patchet maskin og kjøre med firewallen avslått. Da fortjener man det, med andre ord.

Du vil ikke tro hva som finnes der ute. Det er fremdeles folk som sitter på windows 95 og surfer. Det er "litt" lettere å komme seg inn på en slik maskin enn en godt patchet xp sp2 med fw på.

Lenke til kommentar
Det er diverse msn-exploits ute som gjør at man kan utnytte remote assistance-featuren i programmet, men da må man ha en dårlig patchet maskin og kjøre med firewallen avslått. Da fortjener man det, med andre ord.

Du vil ikke tro hva som finnes der ute. Det er fremdeles folk som sitter på windows 95 og surfer. Det er "litt" lettere å komme seg inn på en slik maskin enn en godt patchet xp sp2 med fw på.

Ja, det er en del småting der ute som burde fikses. Det er f.eks. en exploit i win2k (som ikke blir fikset av MS) som gjør at man, via en nettverkskommando, kan slå av tilfeldige maskiner i et nettverk. Og denne kan heller ikke stoppes av firewall så vidt jeg vet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...