eLang Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Plages med å få min (gammle) bærbare på nett med SuSE 9.1 Men trur jeg må gå for en litt lettere distro uansett. Så det jeg lurer på, er om det er en liten distro der ute som passer på en gammel pc(300mhz cpu-192ram-6gb), og som helst har innebygd støtte for trådløst nettverk?.. Lenke til kommentar
olear Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Slackware/ArchLinux. Bruker selv ArchLinux på min bærbar (PII-300 64MB). Begge distroene har "Out of the box" støtte for Trådløst. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Plages med å få min (gammle) bærbare på nett med SuSE 9.1 Men trur jeg må gå for en litt lettere distro uansett. Så det jeg lurer på, er om det er en liten distro der ute som passer på en gammel pc(300mhz cpu-192ram-6gb), og som helst har innebygd støtte for trådløst nettverk?.. Ubuntu passer fint på den. Har kjernemoduler (drivere) for kort med Intel, Atheros, Prism54-chipset og en del flere. Med 192mb RAM vil den fungerere helt fint med GNOME, evnt. XFCE hvis du vil ha litt mer fart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå