- mOtz^ - Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Bare en ting jeg har gått å tenkt på: Er det mulig å koble to ulike hovedkort sammen i ett kabinett? Ulike prosessor osv. Hvordan må man i så koble? Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Du må ha to psu`er da, men blir vel litt mye knot... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hva er det du vil oppnå med denne sammenkoblingen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Om einaste mål er å ha 2 maskiner i eitt kabinett så blir det nok ekstremt vanskeleg, om mulig i det heile tatt. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 hmm, tanken min er å sette xboxen i samme kabinett, og koble disse to maskinene sammen til en maskin. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 da skall du ha et JÆVELIG stort kabinett tror nok du skall knote LENGE (og har stor tvil på at det går idet hele tatt) for og få det til og funke om du så hadde et helt rom til kabinett Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 da skall du ha et JÆVELIG stort kabinett tror nok du skall knote LENGE (og har stor tvil på at det går idet hele tatt) for og få det til og funke om du så hadde et helt rom til kabinett hehe...sant nok, men morsomt å prøvd Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Bigtower og en shuttle inni i toppen. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Altså det du har løst til er å koble 2 maskiner (i dette tilfellet en xbox og en pc) til samme mus, tastatur og skjerm? Da trenger du for det første et kabinett med plass nok, en KVM switch, diverse verktøy og en god del fritid :!: Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Ja, lager hull til kontrollene da, pluss strømforsyninga og skjermutgangen. Men sånn det høres ut, så trur jeg det blir for komplisert ...men da vet jeg det... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 ...kanskje bygge xbox`en inn i forsterkeren min en gang, så får vi en (nesten) "HTPC" med forsterker... ...planene er mange for min xbox skjønner dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå