hans A Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg ser at prisen på forskjellige kosttilskudd varierer mye! De lokale "helsekost-butikkene" er ganske mye dyrere enn visse web-forhandlere. Men hvem er de billigste? -Nordic Power ? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 ej-shop er billige. Ellers kan også proteinfabrikken være et alternativ, de har visst noen lure rabatt-systemer. Pass bare på at du kjøper riktig type proteiner. Husker jeg klarte å kjøpe 4kg. Kasein der eller noe slikt.. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg kjøpte proteinen "ProteinIsolate" (www.tech-nutrition.com) Ser på pakken at den inneholder 20% MYSE og 80% KASEIN. Men jeg er usikker på om dette er den beste proteinen. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Protein Isolate er det beste du kan oppdrive på markedet. Men det er dyrt også.. Som du leser på siden blir myseprotein tatt opp ganske raskt i kroppen. Kasein blir tatt opp over lengre tid (eller omdannet til aminosyrer). Dette er bra fordi kroppen bare tar opp så mye proteiner den kan klare. Når dette skjer over tid, vil mer proteiner bli tatt opp Endret 18. mars 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 kvalitet koster penger. bare så det har sagt. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg kjøpte proteinen "ProteinIsolate" (www.tech-nutrition.com) Ser på pakken at den inneholder 20% MYSE og 80% KASEIN. Men jeg er usikker på om dette er den beste proteinen. Akkurat den samme som jeg kjøpte engang.. Vil nok tro de fleste har mer utbytte av et tilskudd som har mest myse i seg. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Mye billig her: http://www.ej-shop.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå