Gå til innhold

Telenor!!! ARGH


Anbefalte innlegg

Jeg satt å surfet internet her for en tid siden, da plutselig popupsene begynte. Dette var da denne GAIN greia, som nå er saksøkt i USA.

Jeg fikk det omsider bort, og jeg var glad og fornøyd igjen.

 

NÅ derimot er det telenor popups, på pokker steike meg alle sidene jeg pleier å bruke! Dette er rett og slett plagsomt, og jeg skulle tro at reklamen virker mot sin hensikt.

"Noen fra Telenor burde vite bedre!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Popups er vel veldig mye bedre enn å måtte betale for sider? Syns nå hvertfall jeg.

Bare tenk på f. eks. VG som er norges største nettside. De er faktisk den nettavisen i norge som går med minst _underskudd_ på bare ørti millioner. Nei. Syns vi skal være glade for at det fortsatt finnes ting som er gratisk her i livet, og ikke klage for at vi må "betale" litt i form av å bruke 2 ekstra sekunder på å lukke et popupvindu.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-28 18:20, cyclo skrev:

Popups er vel veldig mye bedre enn å måtte betale for sider? Syns nå hvertfall jeg.

Bare tenk på f. eks. VG som er norges største nettside. De er faktisk den nettavisen i norge som går med minst _underskudd_ på bare ørti millioner. Nei. Syns vi skal være glade for at det fortsatt finnes ting som er gratisk her i livet, og ikke klage for at vi må "betale" litt i form av å bruke 2 ekstra sekunder på å lukke et popupvindu.



 

 

Ser jo på Nettavisen.no , de har jo to versjoner, en betal versjon uten reklame, og den "vanlige" med den gamle reklamen.

Lenke til kommentar

Det er ikke telenor i seg selv som gjør at popupsene kommer tror jeg. Er vel mere noe spy/adware du har liggende igjen enda som kjører ut målrettet reklame i hytt og pine. Prøvde ad-aware engang, men det er faktisk farlig, for det fjerner viktige komponenter i flere programmer. Som vil gjøre at de slutter å funke når du kjører det på nytt, og bare ender opp med å måtte reinstallere.

 

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-06-28 18:45 ]

Lenke til kommentar

Det er vel sant det ja.

 

Men skulle tro dem skjønte nå etter hvert, "Fornøyde kunder er den beste reklamen man kan ha".

Men de handler jo ikke akkurat etter dette ordtaket.

 

Før ville jeg kanskje skylde på at de har hatt monopol på telemarkedet så lenge, men jeg kan ikke si at noen av de andre tele operatørene i Norge er så mye bedre :wink:

 

jaja, nok om denne tråden. Jeg ville bare få ut spontan agresjon.. GRR..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-28 18:43, Bitex skrev:

Prøvde ad-aware engang, men det er faktisk farlig, for det fjerner viktige komponenter i flere programmer. Som vil gjøre at de slutter å funke når du kjører det på nytt, og bare ender opp med å måtte reinstallere.


 

Nyeste versjon har støtte for å ta backup av komponentene før man fjerner dem, og da er man jo sikker :smile:

Lenke til kommentar

OK jeg har prøvd detta før, men prøver igjen:

 

Hvordan inni han rødsøte h*****e av en gamel erik får jeg bort Win XP popups??????

 

Og til dere amøber som har tenkt til å svare "Opera" på detta sier jeg bare.......tenk før dere skriver noe. Jeg spør om popup killer til taskbaren i Win, ikke for nettleseren.

Er så inni tykjen lei av at Win skal si fra når tele2 er koblet opp, og at en disk begynner å bli full, og at det er på tide å kjøre en "automatic update" ARGGGGGGGG jeg vil ha detta BORT.

Jeg er steik fornøyd med XP, men blir jeg ikke kvitt detta snart henter jeg hagla.

 

PS! Linsux el.l er uaktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...