Jubelsau Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Noen som vet om noen bra og billige 17" skjermer? Jeg trenger ny skjerm men har ikke så mye penger å kjøpe for. Jeg fant en men den blir veldig mye dyrere om jeg bestiller den via internett. En venn av meg har den og han sier at den er bra nok... Tenkte kanskje at jeg skulle se etter noen brukte på www.qxl.no eller finn.no. Forslag?? Endret 18. mars 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 LCD eller CRT? Siden jeg ikke har så masse penger å bruke så må det vel bli en CRT... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) www.jmdata.as har du ein tusenlapp og svi av kan du få fin skjerm der. edit: link fixa Endret 19. mars 2005 av Cornel Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Kommer litt an på hvor i verden du er kanskje, men sist jeg var innom Lefdal elektro i Sanvika solgte de faktisk 17" crt for 499. Det er jo billig nok, men ser ikke at det står på nettsiden deres. Men, igjen litt avhengig av hvor du bor burde det ikke være vanskelig å FÅ en 17" crt skjerm, jeg har i alle fall funnet og fått flere enn jeg har plass til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå