Gjest Yoshi Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Emne sier vel det som jeg skal ha sagt. Hvilke mp3spillere på markedet støtter filoverføring med windows98? Driver eller ikke driver? Og finnes det en spiller som gjør det som i tillegg har skjerm og 256mb minne til en hyggelig pris? Irriterer meg over at Sandisk Digital Audio Player 256mb ikke kan motta filer fra win98. Den e no så fin og så go. Her er en liste over spillere jeg har sett på som jeg undrer om støtter win98: -Creative MuVo TX 256mb -Acer flash stick -UrTrend et-eller-annet(ser ut som en barbermaskin) Så et lite spørsmål til. Noen som vet hvor man kan få tak i Napa Pa-28 med 256mb? Finner bare 128. Den er vel litt utgått, men ser utrolig bra ut og jeg vet at den med en driver innstallert kan kommunisere med win98. Takknemlig for svar på noen måte. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Problemet er at nettopp en av tingene som gjorde at 98SE ble laget, var oppdatering av USB-støtten, WDM-drivere og ikke minst - USB-disker. Uten støtte for USB-disker, må produsenten lage sin egen driver, og den i det "gamle" driverformatet. (ikke WDM). Tror ikke creative sine spillere støtter Win98. Acer er jeg litt usikker på, og sistnevnte mener jeg ikke har det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå