kalg Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) jeg installerte nettopp en ny samsung spinpoint 160Gb s-ata, og etter det ble pcen DRITTREIG! er det logisk at en amd xp 2200(klokket) og msi kt4v/m 512ram ikke takler 440Gb lagring? Endret 19. mars 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg opplevde at de 2 hardiskene mine på 80 ble utrolig treige fordi jeg hadde disablet de i bios. Måtte gjøre det for at S-Ata hardisken skulle fungere å legge inn windows på. Men Du har ikke glemt noe sånt å aktivere hardiskene på den hastigheten den skal være på? 32bit tranfser på hdd'ene. Lenke til kommentar
kalg Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Men Du har ikke glemt noe sånt å aktivere hardiskene på den hastigheten den skal være på?32bit tranfser på hdd'ene. og hvordan gjør man så dette? Endret 18. mars 2005 av kalg Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Offtopic: har motsatt problem pcen min laster windows dobbelt så fort når eg har 2 HD ? og om eg bare starter med 1 disk (windows) går det sinnsykt tregt? kva er grunnen til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå