Dragon Hunter Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg skaffet meg et kritikkerslaktet spill lovlig. Og takken for det er at spillet ikke virker. PC'en er god nok til alle kravene som står bak på spillet, men hver jævla gang jeg prøver å gå inn i spillet, kommer jeg ikke inn, og den samme kjedelige Windows-meldingen med to knapper som sier "send" og "don't send" kommer opp. Noen som vet hva som er galt? På forhånd takk. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Prøvd å installere en gang til, eventuelt installere spillet under en annen partisjon? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 lenge siden jeg har hørt så mye drit om et spill som driv3r Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Mye ufortjent drit også. Greit, spillet hadde mye bugs, men var spillbart uten problemer. Og bilkjøringen og kollisjonene var det klasse over. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 lenge siden jeg har hørt så mye drit om et spill som driv3r Anbefaler sterkt å ikke kjøpe dette spillet før Atari lager en patch som gjør det mulig å starte spillet. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Var mye bug kritikk det fikk hos Playstation 2 utgaven osså men det skjønte jeg aldri. Jeg og en kamerat fullførte det problemfritt på Playstation 2 og det var drit morro . Veldig vanskelig men underholdende pga det . Lenke til kommentar
elzo Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Du har sikkert spyware eller lignende. Hadde/har problemer med enkelte spill, der kommer det opp feilmelding. HATER DET. Så jeg tror ikke det er noe gale med selve spillet. Endret 18. mars 2005 av elzo Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 I følge det offisielle forumet ser det ut (for meg) som om mesteparten av problemene finnes hos dem som har Nvidia skjermkort. Er kanskje noe relatert til drivere da tenker jeg, håper dette blir fikset. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er pcversonen som ps2 versonen på denne måten?: At ting bare spawner opp foran nesa på deg? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Er pcversonen som ps2 versonen på denne måten?: At ting bare spawner opp foran nesa på deg? Kommer ikke en gang inn på spillet... Lenke til kommentar
elzo Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 i pc versjonen tror jeg de har fixa mange av bugsene som var på konsoll. Det er derfor driv3r kommer ut et halv år seinere på pc enn på konsoll siden de må fixa alle bugsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå