Arsenal_RULES Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Hei, som emne sier " Kunne noen designet en logo for meg, har bilde! " Visst noen hadde tatt oppgaven på seg ville jeg blitt veldig takknemlig! Er selv ikke så veldig fornøyd med resultatene jeg har oppnåd. Det skal ikke være veldig high-tech, prøvde selv å saste på enkelt og fint design (ble litt for enkelt og ikke fullt så pent). EDIT: 780 x 250 piksler må logoen være på.. håper noen har lyst å hjelpe Endret 18. mars 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det skal stå LOD-club på bilde. Den skal brukes på toppen av en nettside (LOD-club) Håper noen gidd ta seg tid til å fikse det, helst litt mer tid en min gode venn Arsenal_RULES brukte på å skrive denne posten... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er planen å betale for logoen eller? Og dessuten høres det ut som om dere er mer ute etter en header enn en logo..? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 En logo 780 x 250 piksler? Det hørtes voldsom ut. Høres mer ut som en header du er på jakt etter. Logo: Symbol som kjennetegner en bedrift/klubb/lag o.l. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Tready: Takk for at du bekreftet Lokaltogs utsagn, ellers hadde vi kanskje ikke fått det med oss. Arsenal: Folk her er litt ømfintlig når det gjelder å gjøre ting gratis, så velg dine ord med omhu! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Er ikke planer om å betale noe for den, dessverre. Er en header ja, men hadde jo vært fint med en LOD-club logo på bilde. Så vi ber om begge deler. Men hovedsakelig en header. Endret 18. mars 2005 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Laget en rask en. Noe sånt dere vil ha? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Her er headeren... Brukte 4-5 min på den.. Håper du liker den. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Tready & Uranus takker så mye. Kan gi dere en link til siden, visst dere har lyst til å se hvordan headeren blir Takker så mye igjen ! Endret 19. mars 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå