SompOter Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Like etter at je har satt på camen min på msn da kutter pc`n ut, å det kommer opp blåskjerm som det står "dumping av minne" dette skjer nesten bare da jeg slår på camen.. Har noen forslag om hva som er feil? er veldig plagsomt! Lenke til kommentar
Eraser__ Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei !! Først oppdater til siste BIOS, og etter det last ned nye drivere til WebCam- Eraser Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
SompOter Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 OKey.. men er det noen som vet hvor jeg kan finne driver til: Q-TEC WEBCAM 100 USB finner det ikke.. Lenke til kommentar
SompOter Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Og hvor er det man får oppdatert til siste bios? Har windows XP.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 når du skal oppdatere bios må du du vite åssen hovedkort du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå