thaNg Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hallow Jeg har da amdxp 3200++, 1. Merker jeg forskjell i spill hvis jeg overklokker? ( den er på 2.2 ghz ) ( jeg har radeon 9200pro ) 2. Er det farlig og overklokke den ? 3. Hvilke programmer kan jeg bruke ? Takker for alle mulige svar! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Du kan klokke cpuen i bios ved å stille på fbs'en. Klokk litt og litt om gangen, og still litt opp på vcore vist den blir ustabil. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Klokk kortet ved å stille på FSB i biosen som Zernick sa, men vær forsiktig med å stille vcore for høyt hvis du ikke har bra nok kjøling. Om du vil merke noen forskjell i spill tviler jeg på, da ville jeg heller klokket skjermkortet også. Er jo ikke verdens beste, men litt fler fps skal du vel klare å klokke det til. For å klokke skjerkortet kan du laste ned f.eks ATI-tools (tror jeg det heter) eller er lignende program. Bare vært nøye med varmen som sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå