Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har prøvd msn 7.5, msn classic, amsn og webmessneger. Ingen fungerer. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg er selv på enda, jeg bruker Gaim. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 har skjekket den MSN statusen no, men kommer ikkje inn. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 MSN er også klikk her...SINNSYKT irriterende... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 ja irriterende, for på MSN status siden så står det at MSN ikkje har noen problemer Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg får denne feilmeldingen: "Signing in to Messenger 8.0 BETA failed because is temporarily unavailable. Please try again later. 81000314" Men MSN-status sier det ikke er noe feil hos dem.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 samme her, men eg får på norsk... windows messenger fungerer heller ikkje... heller ikkje web messenger fungerer. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Samme her... Har testa et par ting jeg fant på nett da jeg søkte på feilmeldingsnummeret uten at det hjalp og... Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 sliter fortsatt med den feilmeldingen jeg og. Utrolig irriterende. Det funka å logge inn med en annen msn, men ikke min. *Arggh* Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Får ikke logget meg på jeg heller nå, utrolig irriterendes fordi jeg skulle få ftp passord nå av en på msn. Det virker som feilmeldingen skifter en gang innimellom. Har også testet det det sto om feilsøking på microsoft sine hjemmesider, funket IKKE Endret 17. april 2006 av Plexiglass Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Nå fikk jeg en ny feilmelding: 81000306 Rart... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 eg får feilmeldign 81000314 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Jeg sendte mail om det til MSN, sier ifra om jeg får svar EDIT: Fikk logga på nå! Tviler på det har noe med mailen å gjøre, siden jeg logga på 2sek etter jeg sendte den... Endret 17. april 2006 av Camron Lenke til kommentar
quakie Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det funker hos meg nå. Bare sånn til opplysning. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Får feilmelding 80048820.. Msn prøver ikke å koble til engang, kommer bare feilmelding med en gang jeg trykker på 'logge på', har sjekket med status og greier, alt ser fint ut.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Får feilmelding 80048820.. Msn prøver ikke å koble til engang, kommer bare feilmelding med en gang jeg trykker på 'logge på', har sjekket med status og greier, alt ser fint ut.. 6032766[/snapback] Funker fint her. Vanlig 7.5. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har problemer med Windows Live Messegner 8.0 Beta nå.. flere? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Aldri bruk Betaverisjon.. alltid trøbbel! Men jeg kan skrive over hva dere kan forsøke for å få MSN til å fungere igjen: SYMPTOMER Du kan ikke logge på MSN Messenger, og du får kanskje en av følgende feilmeldinger: - "Beklager men vi kan ikke logge deg på .NET Messenger Tjenseten. Vennligst forsøk senere. " 80048820 - " Beklager men vi kan ikke logge deg på MSN Messenger. Vennligst forsøk senere. MSN Messenger har gjordt flere mislykkede forsøk på å logge deg på. Din brannmur blokkerer kanskje Messenger fra å logge på tjenesten. Vennligst sjekk dine brannmurinnstillinger. Se leverandørens instruksjoner fo mer informasjon." 80048820 MULIGE ÅRSAKER Dette problemet kan skyldes følgende: - Brannmurinnstillingene blokkerer for MSN Messenger. - MSN Messenger proxy settingene er ikke korrekt. - Sikkerhetsinnstillingene blokkerer for MSN Messenger. - Dine dato og tidsinnstillinger kan være feil. - Filer som er påkrevd for internett tilkobling kan være skadet eller ødelagt. FEILSØKINGS STEG Prøv følgende løsninger i angitt rekkefølge: 1. Gå til følgende webside for å verifisere at du kan koble til Internett: http://www.microsoft.com Hvis du ikke kan koble til, kontakt din internett leverandør eller din nettverks administrator. 2. Sjekk om MSN Messenger er blokkert av brannmuren. Gå til følgende side og logg på Web Messenger: http://webmessenger.msn.com/ Klikk Start Web Messenger, og bekreft om du kan logge på eller ikke.Hvis du kan logge på Web Messenger, MSN Messenger kan være blokkert av en brannmur. Om datamaskinen bruker et tredje-parts (ikke-Microsoft) programvare eller brannmur som for eksempel ZoneAlarm, Norton Internet Security, eller McAfee, sørg for at programmet er konfigurert slik at det tillater MSN Messenger å koble på internett. Prøv så å logge på MSN Messenger igjen. Besøk følgende Webside for informasjon om de mest vanlige brannmurene: http://messenger.msn.com/help/issues.aspx 3. Bekreft dato og tidsinnstillingene på din datamaskin: a. Klikk på START – KJØr og skriv inn CONTROL timedate.cpl og trykk ENTER b. Bekreft at dato og tidsinnstillingene er korrekte. 4. Juster proxy settingene i Microsoft Internet Explorer: a. Start Internet Explorer. b. Under "Verktøy" menyen, klikk "Internet Instillinger" c. Klikk "Tilkoblinger" fanen, og deretter "LAN Innstillinger." d. Fjern haken i “Konfigurer instillinger automatisk" ruten. e. Klikk "OK" to ganger. 5. Fjern proxy innstillingene i MSN Messenger. For å gjøre dette, følg disse stegene: a. Start MSN Messenger 7.5. b. Under "Vertøy" menyen, klikk "Alternativer" c. Klikk "Tilkoblinger" and deretter "Avanserte Innstillinger." d. Slett linjene under "SOCKS." e. Klikk "OK" to ganger for å lagre innstillingene. 6. Juster Microsoft Internet Explorer sikkerhets innstillingene: a. Start Internet Explorer. b. Under "Verktøy" menyen, klikk "Internet Innstillinger", og deretter "Avansert" fanen. c. Verifiser følgende innstillinger under "Sikkerhet" delen: -Fjern haken for " Kontroller om serversertifikatet er tilbakekalt". -Merk av for "Bruk SSL 2.0". -Merk av for "Bruk SSL 3.0". d. Klikk "OK" for å lukke vinduet. 7. Reregistrer SSL sikkerhets biblotekene. For å gjøre dette, klikk "Start," klikk "Kjør," og deretter følg stegene for det OS du kjører. PS: Etter at hver kommando er blitt vellykket utført, vil du motta en "DllRegisterServer succeeded" melding. Vent med neste kommando til du mottar denne meldingen. a. REGSVR32 softpub.dll b. REGSVR32 wintrust.dll c. REGSVR32 initpki.dll d. REGSVR32 Rsaenh.dll e. REGSVR32 Mssip32.dll f. REGSVR32 Cryptdlg.dll g. REGSVR32 Dssenh.dll h. REGSVR32 Gpkcsp.dll i. REGSVR32 Slbcsp.dll j. REGSVR32 Sccbase.dll 8. Hvis du fortsatt ikke kan logge inn til MSN Messenger, kan .NET Messenger tjenesten være midlertidig utilgjenglig. Vent I flere minutter, og prøv å logge inn igjen. Eller, besøk http://messenger.msn.com/status.aspx for å se statusen til serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå