Chief_R-W Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Fant ut istedet for Web messenger så bruker jeg Trillian som jeg brukte før og fungerer dermed fint. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Etter 5-6 retryings så kom jeg til slutt på MSN messenger 7. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 I det siste så har msn vært egentelig ganske bra. Tidligere i år skjedde det ganske så ofte. Det er oppe å går fint her nå. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Der kom jeg meg endelig inn, har hatt problemer hele dagen :/ Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kommer ikke inn jeg Har prøvd både windows og MSN messenger. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) MSN nede hos flere nå ? EDIT: Kom inn nå tok bare 5 min å logge på Endret 11. oktober 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Kommer inn, men det tar et par min. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tror det heller er telenor som har problemer med nettet sitt. http://www.online.no/kundeservice/driftsme...ds_trafikk.html Siden den koples vel opp til msn.com. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Flere en meg som har problemer med msn messenger nå? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Flere en meg som har problemer med msn messenger nå? 5035595[/snapback] Funker fint her. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Det er bare hotmail adressen min som funker her, og det er jo ikke den jeg vanligvis bruker på msn. Får bare opp beskjed om at tjenesten er midlertidig utilgjengelig når jeg prøver med smeltelim.net mailen Endret 20. oktober 2005 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) msn har vært veldig opp og ned hos meg. Sliter med broadpark mailen min. Dama som har minmail kommer inn og gamle hotmailen min funker. Har vært sånn de siste 3-4 dagene. har foresten Bluecom Endret 22. oktober 2005 av kentbj Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) MSN virker ikke for meg heller. Men kan ikke være pga internet osv. fordi med den samme pcen kan logge meg på en venn sin msn. Den virker helt fint. På min får jeg frem: "Signing in to MSN Messenger failed because the service is temporarily unavilable. Please try again later." alt vikra i går, men ikke idag MSN tjenesten har vært alt for ustabil den siste tiden imho. Endret 22. oktober 2005 av Apocalypse Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 kommer ikke inn idag heller jeg. Har prøvd på 2 pcer. en windows og en linux. Dette er plagsomt Lenke til kommentar
GTS Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg kommer heller ikke inn. Får den samme feilmeldingen. Håper dette gir seg snart, for det begynner å bli litt irriterende. Lenke til kommentar
inflames662 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 samme her. kommer ikke inn, men med andre gmailen min kommer jeg inn, men ikke med online mailen min. kom inn litt i går kveld, men har vært sånn siden lørdag nå. begynner å blir ganske irritert på microsoft for å si det sånn. prøvd på flere maskiner og funker ikke der heller Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Nå funker det ikke her.. (Telenor) Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Da vara det nede igjen her. hadde nesten en hel dag online. Vil bare si at det ikke er noe vits å sende feilmelding til msn. Får bare svar på ting som kan stå på skjermen. Tror faktisk jeg får med meg feilmeldinga siden den kommer ørten ganger i løpe av en dag. Hei, Takk for at du skrev inn til MSN Messenger.Mitt navn er John og jeg forstår at du mottar en feilmelding når du prøver å logge på MSN Messenger. Jeg vil beklage bryderiet dette har skapt for deg, og tiden det har tatt oss å svare på ditt spørsmål. Du kan få en av følgende feilmeldinger: "Pålogging til .NET Messenger Tjenesten mislyktes fordi tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Prøv på nytt senere. Klikk Hjelp for å sjekke gjeldene status for tjenesten." Vi kunne ikke logge deg på .NET Messenger tjenesten. Antageligvis på grunn av et problem med din internettforbindelse. Vennligst prøv igjen senere. "Beklager, vi kan ikke logge deg på .NET M Endret 27. oktober 2005 av kentbj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå