mongojarle Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=526084 Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er jeg den eneste som fortsatt ikke kommer meg inn? Bør jeg restarte maskina? Det pleier jo å funke mot det meste.. men dette? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er jeg den eneste som fortsatt ikke kommer meg inn?Bør jeg restarte maskina? Det pleier jo å funke mot det meste.. men dette? Tja, men om det er verdt det vet jeg ikke. Å restarte maskinen er jo en ganske så tidskrevende oppgave, at jeg tror heller du kan prøve å vente en dag til for å se om det kommer seg. Er en her på jobben som heller ikke kommer inn, så du er ikke den eneste. Jeg selv kom inn, men ble kastet ut etter et halv sekund, på de tre første forsøkene. På det fjerde forsøket så ble det greit. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er å restarte maskina en tidkrevende oppgave? Vel, alt fra 30 sek til kanskje 5 minutter som en restart tar vil jeg ikke karaktisere som veldig tidkrevende. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tror han var sarkastisk. Litt vanskelig å oppfatte skriftlig, men men. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Tror han var sarkastisk. Litt vanskelig å oppfatte skriftlig, men men. Det er ikke så vanskelig å oppfatte hvis man bare bruker litt sunn fornuft, som du gjør Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Får ikke logget inn, og feilsøking i msn klarer ikke å identifisere eller reparere problemet. Er noe med vertsfil og nøkkelporter, feilkode: 81000306 Noen råd? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Får ikke logget inn, og feilsøking i msn klarer ikke å identifisere eller reparere problemet.Er noe med vertsfil og nøkkelporter, feilkode: 81000306 Noen råd? Vent. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har en PC her som insisterer å logge på med Windows messenger så snart programmet startes. Det er utrolig irriterende da det er flere personer som bruker PCen. Hvordan fjerner man denne automatiske påloggingen? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Jeg har en PC her som insisterer å logge på med Windows messenger så snart programmet startes. Det er utrolig irriterende da det er flere personer som bruker PCen. Hvordan fjerner man denne automatiske påloggingen? Logg ut, fjern haken. EDIT: Åja, windows messenger, finnes alternativ for å fjerne det i options. Endret 8. november 2008 av Flimzes Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det dumme er at jeg ikke finner noe sånt valg under noen av arkfanene eller i menyene. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Du kan prøve å se om du finner programmet under "msconfig", under "statup"- fanen. Edit: Hak vekk: msmsgs (I Kjør, skriv: msconfig Endret 8. november 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du kan prøve å se om du finner programmet under "msconfig", under "statup"- fanen. Edit: Hak vekk: msmsgs (I Kjør, skriv: msconfig Det han lurer på er åssen å fjerne at det logges inn på en konto når messenger startes, ikke når windows startes. Hvorfor ønsker du å bruke Windows Messenger Simen? Fjern det med en gang og installer Live Messenger! WM er historie for lengst. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Halogenpære: Programmet starter ikke når windows starter, så det er ikke noe problem. Problemet er at når noen starter programmet (fra startmenyen) så logger det på en bestemt person, uten noe inntasting av passord eller noe. Det er utrolig irriterende når man bruker en annen PC og får beskjed om at man logges ut fordi man logges inn et annet sted, uten å vite hvor og med fare for at noen kødder med folk på vennelista. Scotty: Det er ikke min PC. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg fjernet Windows Messenger og resten av Windows og installert Ubuntu og Pidgin. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Ok, tror jeg har nødløsningen. 1. Via fanen "file", klikk på "Sign Out" 2. Klikk igjen på fanen "file", klikk på "Sign In As" 3. Skriv inn en fiktiv epost og adresse (feks. "[email protected]" og "123" som passord.) Hak av "Sign me in automatically". Klikk ENTER 4. Igjen, klikk på fanen "file", klikk på "Sign In As" og velg din bruker. Haken "Sign me in automatically" skal ikke være der. Håper dette var rett svar på spørsmålet:) Endret 8. november 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Glimrende! Takk for hjelpen Nå prøver den å logge på [email protected] automatisk. Det er en helt grei nødløsning. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Går opp og ned her i ett sett nå. Noen flere med problemer? Error code 81000314... Endret 18. november 2008 av Flimzes Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det står at det virker i linken i førstepost, men det virker ikke her heller. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det står at det virker i linken i førstepost, men det virker ikke her heller. Den linken har vel fungert en gang så lenge jeg kan huske Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det står at det virker i linken i førstepost, men det virker ikke her heller. Den har nok klamret seg fast til "oppe" status i noen år nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå