Gå til innhold

Er MSN nede? Sjekk her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som fortsatt ikke kommer meg inn?

Bør jeg restarte maskina?

Det pleier jo å funke mot det meste.. men dette?

Tja, men om det er verdt det vet jeg ikke.

Å restarte maskinen er jo en ganske så tidskrevende oppgave, at jeg tror heller du kan prøve å vente en dag til for å se om det kommer seg. Er en her på jobben som heller ikke kommer inn, så du er ikke den eneste. Jeg selv kom inn, men ble kastet ut etter et halv sekund, på de tre første forsøkene. På det fjerde forsøket så ble det greit.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg har en PC her som insisterer å logge på med Windows messenger så snart programmet startes. Det er utrolig irriterende da det er flere personer som bruker PCen.

Hvordan fjerner man denne automatiske påloggingen?

Logg ut, fjern haken.

EDIT: Åja, windows messenger, finnes alternativ for å fjerne det i options.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
Du kan prøve å se om du finner programmet under "msconfig", under "statup"- fanen.

Edit: Hak vekk: msmsgs

(I Kjør, skriv: msconfig

Det han lurer på er åssen å fjerne at det logges inn på en konto når messenger startes, ikke når windows startes. Hvorfor ønsker du å bruke Windows Messenger Simen? Fjern det med en gang og installer Live Messenger! WM er historie for lengst.

Lenke til kommentar

Halogenpære: Programmet starter ikke når windows starter, så det er ikke noe problem. Problemet er at når noen starter programmet (fra startmenyen) så logger det på en bestemt person, uten noe inntasting av passord eller noe. Det er utrolig irriterende når man bruker en annen PC og får beskjed om at man logges ut fordi man logges inn et annet sted, uten å vite hvor og med fare for at noen kødder med folk på vennelista.

Scotty: Det er ikke min PC. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg fjernet Windows Messenger og resten av Windows og installert Ubuntu og Pidgin.

Lenke til kommentar

Ok, tror jeg har nødløsningen.

1. Via fanen "file", klikk på "Sign Out"

2. Klikk igjen på fanen "file", klikk på "Sign In As"

3. Skriv inn en fiktiv epost og adresse (feks. "[email protected]" og "123" som passord.) Hak av "Sign me in automatically". Klikk ENTER

4. Igjen, klikk på fanen "file", klikk på "Sign In As" og velg din bruker. Haken "Sign me in automatically" skal ikke være der.

Håper dette var rett svar på spørsmålet:)

Endret av HalogenpereUtenLys
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...