Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg fikk logget inn nå. Morsommen.. Endret 26. februar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg fikk logget inn nå. Morsommen.. Jeg fikk logget inn for ca 15 min siden, men ble logget ut automatisk etter et par minutter.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, nå funket det her også Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Er det noen andre som har problemer nå? Kommer ikke på aMSN, og når jeg logger på Windows Live Messenger så logger den rett ut igjen og prøver å reconnecte. De få gangene jeg kommer inn på Live Messenger så vises plutselig bare halvparten av kontaktene etc. Og ikke for å nevne at PCen har kræsjet to ganger!....Ved å holde på å koble til Windows Live Messenger. (Er absolutt ikke noe feil med datamaskinen) Endret 10. mars 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har fungert problemfritt her i hele kveld, jeg har logget inn og ut flere ganger uten problemer. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Fungerer med aMSN nå igjen. Men Live Messenger et fremdeles ekstremt ustabilt.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kan bekrefte at msn er oppe og går. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kan bekrefte at msn er oppe og går. Hvordan kan du bekrefte noe slikt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Fordi det fungerer her og denne offisielle siden sier det samme. http://messenger.msn.com/Status.aspx Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Fordi det fungerer her og denne offisielle siden sier det samme.http://messenger.msn.com/Status.aspx Hvis du leser litt lengre bakover, så ser du det at jeg allerede har kommentert hva jeg synes om denne "offisielle statusen" til MSN. Og at det funker til deg sier ingen ting om at det må funke til alle andre. Tror ikke at det har hendt hittil at MSN har vært nede for samtlige. Men at du kan bekrefte at DU får kontakt med MSN går jeg med på. Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hallois Jeg får ikke logget på msn på min pce.. Jeg kunne for noen dager siden, men nå funker det ikke Jeg har lastet ut msn og lastet inn igjen fra msn.no men funker forsatt ikke Jeg får bekjed om feilkode 80048869 Trykker jeg på feilsøk så kommer det at"Maskinen din har trolig en ugyldig IP- adresse Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Skrur av og på nettverkstilkoblingen eller velger "reparer" når du høyreklikker på tilkoblingen. Alternativt kan du gå ut og besøke vennene dine. Endret 6. april 2008 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Skrur av og på nettverkstilkoblingen eller velger "reparer" når du høyreklikker på tilkoblingen. Alternativt kan du gå ut og besøke vennene dine. Skjønte jeg ikke bære av eller jeg får det ikke til!! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det Commando_Sondre mener, er: Restart maskinen. Det gjør samme nytten, bare bedre. Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det Commando_Sondre mener, er: Restart maskinen. Det gjør samme nytten, bare bedre. Det er gjort...kommer heller ikke innpå hotmailen min.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Er dette hjemme eller på skolen? Mange skoler/arbeidsplasser som blokkerer msn og hotmail. Prøv å kom deg på msn gjennom denne siden http://www.jonksbargains.com/ub1.shtml Endret 7. april 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Er dette hjemme eller på skolen?Mange skoler/arbeidsplasser som blokkerer msn og hotmail. Prøv å kom deg på msn gjennom denne siden http://www.jonksbargains.com/ub1.shtml Dette er hjemme på KUN min pce.. har jo sittet på msn her før da:S? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Hm, nå kommer ikke jeg inn. Kommer ikke inn på Windows Live Messenger, AMSN eller Web Messenger.. Endret 9. april 2008 av Scotty Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Nå har jeg slettet alt som har med msn på pcen min for 2 gang og får forsatt samme feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå