Anders Moen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er det bare hos meg, eller er MSN nede nå? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 funker hos meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Okay =/ Den driver å feilsøker nå...har gjort det en stund nå så vi får bare vente å se. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hmm...får bare feilmelding og så prøver jeg å reparere den, så bare står den der og "reparerer"... Noen andre med problemer? (Gidder ikke sjekke hvilken den driver å fikser, men tror det var den nest nederste i den fiks-boksen) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tror du har bedre sjanser for å få hjelp om du lager en egen tråd om problemet ditt, Anders-Moen. Dette er tross alt kun en tråd for om selve MSN serverne er gåene. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Aha...skal jeg spørre om det under Nett-tjenester, eller? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tror det er riktig kategori, ja.. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Hm, okay. Takk, men jeg fant det ut. Av en eller annen grunn var IE satt på "Ikke tilkoblet" eller noe sånt. Leste den første feilmeldinga som det ikke pleier å stå noe mer enn at man den ikke klarte å koble seg til. Men takk alikvelel Edit: Jeg kom meg i hvert fall inn en gang =/ Prøvde med den andre mailen min siden jeg må prate med eieren av greendayvideo.net, og da fikk jeg bare en feilmelding igjen..men det var ikke noe med nettverk eller noe sånt. Husker ikke nå mer, men kom meg i hvert fall ikke. Driver å feilsøker nå. Lager nytt emne hvis jeg ikke kommer meg på.- Endret 17. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 tror det er nede nå... ikke bra! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 tror det er nede nå... ikke bra! 8490644[/snapback] Næh, lever i beste velgående her. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Samme her Men når jeg hadde problemer hadde jeg klart å gjøre noe i IE som gjorde at jeg ikke kom meg på nett (selv om jeg ikke en gang bruker IE). Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er det noe galt med MSN i kveld? Klarer ikke å få kontakt med noen på listen min. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Funker fint hos meg. Lenge siden det har vert noen problemer faktisk. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ja, nå ordnet det seg her også. Var vist bare en skikkelig spike, varte i litt over en time. Så kom alle meldingene som ikke kunne leveres. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hatt en del problemer de siste dagene... Irriterende.. Ikke noe i dag.. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har ikke opplevd nedetid i det siste jeg utenom noen ganger siden IE har begynt å sette seg automatisk på "Arbeid frakoblet" selv om jeg ikke bruker IE :s Lenke til kommentar
TreeHugger Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Er et problem med msn'en min. For to dager siden eller noe sånt, begynte det.. etter en liten stund hvor jeg har vært pålogget som vanlig, kommer meldingen: "Windows Live Messenger Windows Live Messenger has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. If you.. blablabla" Vanlig feilmelding.. men tingen er at msn fortsatt fungerer en stund etter at den har komt, om jeg bare ignorerer den, men den er fortsatt "fremst", så den viser alltid på skjermen. Må eventuelt flytte rundt på den for å gjøre ting. Trygger jeg "don't sent" lukker alt seg, det gjør det uansett hva jeg trykker, naturlig nok. Det som er hinsides irriterende er at de kommer igjen og igjen.. Jeg har installert msn på ny, eller rettere sagt, jeg trykker "repair msn" da jeg prøvde å installere på ny. Jeg ble bedt om å restarte pc'en og det gjorde jeg, men problemet er der fortsatt.. Har noen opplevd noe lignende, har noen en løsning? Jeg har søkt etter virus, men finner ingenting. Edit: Har en teori om at det stort sett forekommer når andre starter en samtale med meg. Endret 25. mai 2007 av TreeHugger Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Noen flere enn meg som ikke kommer inn på msn? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nope, logget på for ca 3 minutter siden - alt fungerer vel. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Hmm.. merkelig. Får sjekke på en annen pc da. Edit: Virker ikke på den andre pcen heller. Endret 27. mai 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå