Gå til innhold

Er MSN nede? Sjekk her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, okay. Takk, men jeg fant det ut. Av en eller annen grunn var IE satt på "Ikke tilkoblet" eller noe sånt. Leste den første feilmeldinga som det ikke pleier å stå noe mer enn at man den ikke klarte å koble seg til.

Men takk alikvelel ;)

Edit:

Jeg kom meg i hvert fall inn en gang =/

Prøvde med den andre mailen min siden jeg må prate med eieren av greendayvideo.net, og da fikk jeg bare en feilmelding igjen..men det var ikke noe med nettverk eller noe sånt. Husker ikke nå mer, men kom meg i hvert fall ikke. Driver å feilsøker nå.

Lager nytt emne hvis jeg ikke kommer meg på.-

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Er et problem med msn'en min. For to dager siden eller noe sånt, begynte det.. etter en liten stund hvor jeg har vært pålogget som vanlig, kommer meldingen:

"Windows Live Messenger

Windows Live Messenger has encountered a problem and needs to close.

We are sorry for the inconvenience.

If you.. blablabla"

Vanlig feilmelding.. men tingen er at msn fortsatt fungerer en stund etter at den har komt, om jeg bare ignorerer den, men den er fortsatt "fremst", så den viser alltid på skjermen. Må eventuelt flytte rundt på den for å gjøre ting. Trygger jeg "don't sent" lukker alt seg, det gjør det uansett hva jeg trykker, naturlig nok. Det som er hinsides irriterende er at de kommer igjen og igjen..

Jeg har installert msn på ny, eller rettere sagt, jeg trykker "repair msn" da jeg prøvde å installere på ny. Jeg ble bedt om å restarte pc'en og det gjorde jeg, men problemet er der fortsatt..

Har noen opplevd noe lignende, har noen en løsning? Jeg har søkt etter virus, men finner ingenting.

Edit: Har en teori om at det stort sett forekommer når andre starter en samtale med meg.

Endret av TreeHugger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...