akristina92 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Andre som har problem i dag? Jeg får ikke logget på, og det gjelder bare hovedkontoen min. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Fungerer fint her, men veldig få som egentlig er på idag... Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Har hatt problemer i hele kveld! Hvis jeg i det hele tatt kommer meg på, så virker det ikke som om folk får mine meldinger. Jeg kan lese det de sender til meg, men det jeg skriver kommer kanskje muligens fram.. Er det noen flere som opplever dette? Fryktelig frustrerende når man sitter og venter på svar og det viser seg at de også sitter og venter på svar, og ingenting skjer.. Har prøvd både 7.5, 8.0, 8.1 og web messenger.. ingenting funker. Nå fikk jeg logget meg på, men det virker fortsatt ikke 100% Hva kommer slikt av? Har det noe med min e-postkonto å gjøre? (hotmail-adresse) Har det med en eller annen server å gjøre? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jepps, har hatt problemer hele helgen, men ser ut til at det er over nå. Jeg kom på for rundt 5 minutter siden, og nettopp logget halve kontaktlisten min seg på, HELT samtidig . Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 MSN logger meg av litt sånn sporadisk, men det er ikke så ille som det var i går kveld. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 jeg blir like frustrert, irritert og pissed hver gang det skjer.. men det går som regel over i løpet av en dag eller no sånt.. men forrige gang jeg opplevde det, måtte jeg bytte e-postadresse og det var litt merkelig.. men det var det eneste som funket faktisk jaja, godt jeg ikke måtte gjøre det nå da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hva skjer? Ingen av meldingene mine kommer frem til mottakerne. Lenke til kommentar
ejeger Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg får ikke logget meg inn lenger... Isted fikk eg logget meg inn men fikk ikke kontakt med noen av kontaktene mine. :-S Flere som har samme problem ? Lenke til kommentar
-.- - .- Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Same problem her. Eg brukar GNU/Linux og Kopete som klient. Er pålogga, men får ikkje til å sende (lyn)meldingar Endret 17. januar 2007 av krita Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jo, fikk ikke sendt meldinger til noen isted, og så datt jeg helt av. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er det noen som vet hva som skjer om dagen eller? Opplever mer og mer ustabilitet på MSN, er det noe serveroppgraderinger/problemer eller slikt fra msn sin side? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Alt har fungert fint her i kveld såvidt jeg har merket. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg har ikke hatt noen problemer, men jeg hørte av flere at de ikke fikk logget seg på fra halv åtte og utover. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har ikke hatt noen problemer, men jeg hørte av flere at de ikke fikk logget seg på fra halv åtte og utover. 8063928[/snapback] Stemmer godt, jeg var iallefall en av de, men alt funket fint utover kvelden . Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Sliter med msn i kvedl, noen andre som har samme problemet? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det som er så rart er at andre kan bruke sin konto helt fint på denne pcen, men jeg får ikke logget inn. Feilmelding 81000314 Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 bruker og hende med meg også, men prøv og kjør en CCleaner. Har oppdaget at msn sliter med og logge på når jeg har sjekket mail og de filene ligger igjen i midlertidig mappa.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Flere som ikke får logget inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå