janfredrik Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Det er utrolig mange brukere her som spør om MSN er nede, hver gang de oppdager problemer. Det man kan gjøre da, er å sjekke om det fungerer på andre datamaskiner, eller prøve med en annen brukerkonto på din maskin. Hvis det ikke går, er nok MSN nede. Du bør ikke starte en ny tråd, men sjekke her for MSN Tjenestestatus. Endret 26. februar 2008 av Skagen 1 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Bra tiltak, men for at folk skal merke det bør det kanskje bli sticky Lenke til kommentar
salif Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Bra tiltak, men for at folk skal merke det bør det kanskje bli sticky I second that! Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Enig i at det blir for dumt med ny post hver gang det ikke funker hos en. Men skal du håpe på en sticky bør vel først tråden være i riktig katogori Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Hvis det er feil katogori så ber pent om en moderator kan flytte den. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) sticky Endret 18. mars 2005 av Mats-Andre Lenke til kommentar
denon84 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Web-Messenger er også et alternativ dersom MSN ikke fungerer. Har opplevd flere ganger at den har fungert når den vanlige ikke fungerer. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvorfor har den ikke blitt sticky ennå Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Hvorfor har den ikke blitt sticky ennå Kanskje ikke det har vært noen moderatorer innom. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 FLyttes til programvare. MSN ER og BLIR programvare. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Endelig! Da slipper vi sannsynligvis 30 poster neste gang det skjer. Edit: Jeg vil være så frekk og protestere på den flyttingen din, B|Real. Den er nok mer relevant i Nett-tjenester. Er jeg på jordet nå? Endret 19. mars 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Endelig! Da slipper vi sannsynligvis 30 poster neste gang det skjer. Edit: Jeg vil være så frekk og protestere på den flyttingen din, B|Real. Den er nok mer relevant i Nett-tjenester. Er jeg på jordet nå? Hm... MSN kan jo brukes via web også uten software, så greit..nett-tjeneste it is. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Problemet er jo at når MSN er nede så er som oftest MSN Tjenestestatus nede også, så da hjelper det lite... Du får ikke da vite om det bare er ditt problem, eller om andre har det også... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Vel akkurat nå f.eks sier tjenestestatusen at msn er oppe, men det er ikke det hos meg. Men nå bryr jeg meg ikke akkurat så mye om det heller. Edit: og der hadde msn oppdatert statusen sin Endret 30. mars 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) http://www.e-messenger.net/ også nede? Edit: E-messenger virker ihvertfall. Edit2: Eller ikke.. Endret 30. mars 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Problemet er jo at når MSN er nede så er som oftest MSN Tjenestestatus nede også, så da hjelper det lite... Du får ikke da vite om det bare er ditt problem, eller om andre har det også... Herre min hatt... Tror du ikke det er rimelig stor sannsynlighet for at du ikke er den eneste som sliter når BÅDE MSN Messenger og MSN Tjenestestatus er ute av drift? Endret 30. mars 2005 av KAS Lenke til kommentar
gogodidi Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 J@#¤a M$ mad.gif så er det også så vanskelig å skrive noe til dem å heldige de, de måtte ha masse spam filtere, for fra meg hadde de bare fått spam, og fra dere? ditto! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 http://www.e-messenger.net/ også nede? Edit: E-messenger virker ihvertfall. Edit2: Eller ikke.. I teorien skal vel ikke hvilken klient man bruker ha noe å si, siden det er Microsoft Networks servere som har problemer. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 e-messenger fungerer somregel alltid når vanlig msn er nede.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå