thaNg Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hallao! Jeg har et creative 5.1 suround lydkort til pcen.. det er satt i men mic porten har blitt ødelagt.. Så da lurer jeg på om det er mulig og bruke det orginale Motherboard lydkortet til microfonen og det bedre Creative lydkortet til Surounden min :/ takker til tusen for alle svar Mvh Fredrik .thaNg. Brække :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 hva med å rett og slett prøve det før du spør ? :O eller, måtte de deaktivere det innebyge kortet i bios når du skulle bruke det nye ? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Tviler på det, da du vil få konfliktproblemer mellom de to lydkortene. Lenke til kommentar
thaNg Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 ER det mye stress og pluteslig bytte til det andre lydkortet hvis jeg pluteslig skal se på film etc høre på musikk? Fra hovedkort lydkort og tilbake Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 ja det kan du. bare spesifiser hvor du vil ha lyd ut og lyd inn i kontrollpanel/lyder og lydopsett Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) ER det mye stress og pluteslig bytte til det andre lydkortet hvis jeg pluteslig skal se på film etc høre på musikk? Fra hovedkort lydkort og tilbake Hvis du skal inn i bios for å gjøre det må du restarte maskinen men noe mer vanskeligere enn det er det ikke. Eller kanskje det funker slik som Rascal sier? Endret 18. mars 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 jeg har 2 lydkort aktivert på en gang, et AC97, og et Hollywood@home, det funker knirkefritt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå