Gå til innhold

Psdata har trukket ut månedens fondsvinnere

Anbefalte innlegg

Klassen min fikk ikke noe mer enn nettverksutstyr..

vi fra hoplan fikk ingenting selv om det står:

Hoplan, Paradis

En gjeng fra Paradis skal arrangere LAN, og etablere en seriøs nettside. PS Data ønsker å hjelpe i gang, og sender et utvalg av premier som kan benyttes i aktuelle sammenhenger. Lykke til med oppstarten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Vi fikk switchen vi var lovet. Ny, uåpnet vare.

I vårt tilfelle hadde de skrevet feil postnummer (bommet på 8 og 9) så det tok ekstra lang tid, men den kom.

Virker på meg som de har tastet inn Navn/Adresser manuelt. Alt var skrevet med små bokstaver, og som sagt feil postnummer. Kanskje det har oppstått flere tastefeiler...

Mvh

Vegard

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

Hoplan har fått sine varer.

Vil herved be vedkommende om å ta kontakt med meg slik at vi kan få ordnet opp i dette. ta kontakt pr tlf på 37253725 og spør etter Geir, det er jeg som står for all utsendelse av fond vinnerene.

Ifølge pakke sporing på forsendelsen er denne hentet ut også den 27/04-05

Vi sender ut alle varer så fort som mulig vinnere er trukket ut.

Det kommer inn ca 3000 søknader hver gang så det blir endel å gå igjennom, derav kan det ta noe tid før vi får ordnet på alt.

Dersom det ytterligere spørsmål ang disse forsenelsene er det bare å maile oss på [email protected] så skal vi ta tak i dette.

Alle som står nevnt opp på sidene våre som vinnere vil motta en pakke.

Det er viktig at de som søker skriver inn korrekt adresse til oss. Vi har allerede fått pakker i retur pga dresse feil.

Mvh

Geir Kalsen

Ps-Data AS

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei

Hoplan har fått sine varer.

Vil herved be vedkommende om å ta kontakt med meg slik at vi kan få ordnet opp i dette. ta kontakt pr tlf på 37253725 og spør etter Geir, det er jeg som står for all utsendelse av fond vinnerene.

Ifølge pakke sporing på forsendelsen er denne hentet ut også den 27/04-05

Vi sender ut alle varer så fort som mulig vinnere er trukket ut.

Det kommer inn ca 3000 søknader hver gang så det blir endel å gå igjennom, derav kan det ta noe tid før vi får ordnet på alt.

Dersom det ytterligere spørsmål ang disse forsenelsene er det bare å maile oss på [email protected] så skal vi ta tak i dette.

Alle som står nevnt opp på sidene våre som vinnere vil motta en pakke.

Det er viktig at de som søker skriver inn korrekt adresse til oss. Vi har allerede fått pakker i retur pga dresse feil.

Mvh

Geir Kalsen

Ps-Data AS

hmm. kan du pm meg med sendings nummeret så vi får klarert!

Lenke til kommentar

Eks på lista.

"Ethan (8) har bestemor i usa som han har lyst til og snakke med , gratulerer ! du har fått et webcamera!"

Altså, om Ethan vil chatte med små jenter på 8år, eller chatte med besta på nette er uvisst.

"FirsPrice har et gammel kabinett, det er riper i det, grattis vi sender deg et nytt!"

Det hadde jo vært strålende. Men er det nødvendig ?

Det hadde jo vært litt små bedre og gi det bort til "gi bort" saken eller den.

PrivatPersoner som oftest har internett har som oftest rå til saker selv.

Men det er allikevell fint.

Men jeg har ikke fått noe i posten ennå :cry:

hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...