Gå til innhold

Psdata har trukket ut månedens fondsvinnere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra, men jeg skjønner ikke helt hvorfor PSData gjør så mye for tilfeldige folk.. Greit nok at det er mange eksempler på gode formål der, som det helt klart er gode grunner til å sponse, men samtidig også en del ganske vanlige personer som, vel, egentlig burde sørge for slikt selv. Hadde jeg vært sensor på en slik sponsorliste, ville den nok ha vært en del slankere :p

Men for all del; Meget bra initiativ PSData, slikt står det respekt av. :)

Lenke til kommentar
Utrolig bra, men jeg skjønner ikke helt hvorfor PSData gjør så mye for tilfeldige folk.. Greit nok at det er mange eksempler på gode formål der, som det helt klart er gode grunner til å sponse, men samtidig også en del ganske vanlige personer som, vel, egentlig burde sørge for slikt selv. Hadde jeg vært sensor på en slik sponsorliste, ville den nok ha vært en del slankere :p

Vel vanlige folk er vel god reklame det også ;)

Lenke til kommentar

Vel vanlige folk er vel god reklame det også ;)

Hehe.. får søke om støtte om en 200 gig disk så jeg runner 4 tb med filserveren :p blir så lei meg hver dag av å bare ha 3,8 ... buhuu fooond .. hehe.. eller ikke. men syns er bra at de støtter små lan og sånt.. ikke alle som har pappaer som kjøper alt de peker på ..

Lenke til kommentar

tjo hei!

var innom ps datas hjemmesider for å sende inn søknad til neste måneds trekning. etter at jeg hadde søkt tenkte jeg meg en tur innom og sjekke hvem som hadde vunnet for å vurdere sjansene våre. men der sto vi jo allerede på listen! ble litt overrasket, ettersom jeg ikke har hørt noe verken på mail eller telefon, men nå venter vi i spenning på en lcd skjerm til vårt runde røde hus oppe i trondheim!

tusen takk ps data!

Lenke til kommentar
tjo hei!

var innom ps datas hjemmesider for å sende inn søknad til neste måneds trekning. etter at jeg hadde søkt tenkte jeg meg en tur innom og sjekke hvem som hadde vunnet for å vurdere sjansene våre. men der sto vi jo allerede på listen! ble litt overrasket, ettersom jeg ikke har hørt noe verken på mail eller telefon, men nå venter vi i spenning på en lcd skjerm til vårt runde røde hus oppe i trondheim!

tusen takk ps data!

Gratulerer med nytt utstyr! ;)

Selv vant jeg ikke, men regna ikke med det heller.. hehe

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei!

Er det noen som har mottatt varer fra PSData etter trekningen i februar?

Vegard

Jeg og clanen min mottok nettopp nye headsets som vi forventet mye av... men... Vi oppgav vi var 6 stykker så fikk vi 2 headsets som virker som en slags b-vare (åpnet)

Vet ikke helt jeg, fornøyd med at vi fikk støtte men det var ikke så mye å skryte av... De sier vi får mer enn de lover og gjør det til veldig mye reklame

Men alt i alt er jeg fornøyd selv om jeg oppgav vi var 5 stykker og ikke 2

Lenke til kommentar
Lasse Brekke, Øyer

PS Data kan glede Lasse med nytt kabinett og oppgradering av hardware for å takle spill og aktivitet på linje med kamerater, samt bedre opplevelse av diverse LAN.

Hehe, det er meg. Takker PS data!

Har ikke sett noe hardware men, kabinettet har jeg fått. Takk skal dere ha.. :w00t:

Lenke til kommentar

VK1 v/Steffen Olsen, Vadsø

En klasse for elektronikk VK1 i Vadsø sliter med utrangert utstyr, og tom innkjøpskasse. PS Data sender komponenter/nettverksdeler som kan bidra til et forbedret system.

Det er meg og min klasse. Har ikke mottat mail eller pakke :p

Lenke til kommentar
Lasse Brekke, Øyer

PS Data kan glede Lasse med nytt kabinett og oppgradering av hardware for å takle spill og aktivitet på linje med kamerater, samt bedre opplevelse av diverse LAN.

Hehe, det er meg. Takker PS data!

Har ikke sett noe hardware men, kabinettet har jeg fått. Takk skal dere ha.. :w00t:

akkurat dette jeg snakker om. De kutter ned på alt de lover for at de skal få mer reklame og mindre utgifter

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...