Thorsen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 PSdata har lagt ut listen over de som har fått støtte fra PSdata i februar 2005. Listen er faktisk ganske formidabel. http://www.psdata.no/ps.asp?docid=454&pid=266&nlevel= Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Utrolig bra, men jeg skjønner ikke helt hvorfor PSData gjør så mye for tilfeldige folk.. Greit nok at det er mange eksempler på gode formål der, som det helt klart er gode grunner til å sponse, men samtidig også en del ganske vanlige personer som, vel, egentlig burde sørge for slikt selv. Hadde jeg vært sensor på en slik sponsorliste, ville den nok ha vært en del slankere Men for all del; Meget bra initiativ PSData, slikt står det respekt av. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ikke verst! Hyggelig for de som fikk støtte Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Utrolig bra, men jeg skjønner ikke helt hvorfor PSData gjør så mye for tilfeldige folk.. Greit nok at det er mange eksempler på gode formål der, som det helt klart er gode grunner til å sponse, men samtidig også en del ganske vanlige personer som, vel, egentlig burde sørge for slikt selv. Hadde jeg vært sensor på en slik sponsorliste, ville den nok ha vært en del slankere Men for all del; Meget bra initiativ PSData, slikt står det respekt av. Vel vanlige folk er vel god reklame det også Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Bah...men pusebo var ikke å se Jaja, får vel legge inn ny søknad i april da... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Flott at de hovedsakelig fokuserte på fornuftige ting, som f.eks. forening for hjertesyke barn, skoler og tiltak for å hjelpe andre mennesker. Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Utrolig bra, men jeg skjønner ikke helt hvorfor PSData gjør så mye for tilfeldige folk.. Greit nok at det er mange eksempler på gode formål der, som det helt klart er gode grunner til å sponse, men samtidig også en del ganske vanlige personer som, vel, egentlig burde sørge for slikt selv. Hadde jeg vært sensor på en slik sponsorliste, ville den nok ha vært en del slankere Men for all del; Meget bra initiativ PSData, slikt står det respekt av. Vel vanlige folk er vel god reklame det også Hehe.. får søke om støtte om en 200 gig disk så jeg runner 4 tb med filserveren blir så lei meg hver dag av å bare ha 3,8 ... buhuu fooond .. hehe.. eller ikke. men syns er bra at de støtter små lan og sånt.. ikke alle som har pappaer som kjøper alt de peker på .. Lenke til kommentar
horebore Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 tjo hei! var innom ps datas hjemmesider for å sende inn søknad til neste måneds trekning. etter at jeg hadde søkt tenkte jeg meg en tur innom og sjekke hvem som hadde vunnet for å vurdere sjansene våre. men der sto vi jo allerede på listen! ble litt overrasket, ettersom jeg ikke har hørt noe verken på mail eller telefon, men nå venter vi i spenning på en lcd skjerm til vårt runde røde hus oppe i trondheim! tusen takk ps data! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 tjo hei! var innom ps datas hjemmesider for å sende inn søknad til neste måneds trekning. etter at jeg hadde søkt tenkte jeg meg en tur innom og sjekke hvem som hadde vunnet for å vurdere sjansene våre. men der sto vi jo allerede på listen! ble litt overrasket, ettersom jeg ikke har hørt noe verken på mail eller telefon, men nå venter vi i spenning på en lcd skjerm til vårt runde røde hus oppe i trondheim! tusen takk ps data! Gratulerer med nytt utstyr! Selv vant jeg ikke, men regna ikke med det heller.. hehe Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei! Er det noen som har mottatt varer fra PSData etter trekningen i februar? Vegard Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei!Er det noen som har mottatt varer fra PSData etter trekningen i februar? Vegard Jeg og clanen min mottok nettopp nye headsets som vi forventet mye av... men... Vi oppgav vi var 6 stykker så fikk vi 2 headsets som virker som en slags b-vare (åpnet) Vet ikke helt jeg, fornøyd med at vi fikk støtte men det var ikke så mye å skryte av... De sier vi får mer enn de lover og gjør det til veldig mye reklame Men alt i alt er jeg fornøyd selv om jeg oppgav vi var 5 stykker og ikke 2 Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det er jo gratis da. Så man bør ikke klage. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Lasse Brekke, Øyer PS Data kan glede Lasse med nytt kabinett og oppgradering av hardware for å takle spill og aktivitet på linje med kamerater, samt bedre opplevelse av diverse LAN. Hehe, det er meg. Takker PS data! Har ikke sett noe hardware men, kabinettet har jeg fått. Takk skal dere ha.. Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 VK1 v/Steffen Olsen, Vadsø En klasse for elektronikk VK1 i Vadsø sliter med utrangert utstyr, og tom innkjøpskasse. PS Data sender komponenter/nettverksdeler som kan bidra til et forbedret system. Det er meg og min klasse. Har ikke mottat mail eller pakke Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Det kommer nok, tror ikke psdata bare har lagt ut dette for ingenting Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Lasse Brekke, Øyer PS Data kan glede Lasse med nytt kabinett og oppgradering av hardware for å takle spill og aktivitet på linje med kamerater, samt bedre opplevelse av diverse LAN. Hehe, det er meg. Takker PS data! Har ikke sett noe hardware men, kabinettet har jeg fått. Takk skal dere ha.. akkurat dette jeg snakker om. De kutter ned på alt de lover for at de skal få mer reklame og mindre utgifter Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 litt mange lan og spillklaner her finnes sikkert mange gode formål som trenger utstyr mer uansett bra av PSdata Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Klassen min fikk nettverksutstyr i posten her om dagen, og vi ble jo lovet datakomponenter også. tror dere dette kommer senere ? eller ? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Klassen min fikk ikke noe mer enn nettverksutstyr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå