aeinstein Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Synes den ser fin ut nøyaktig som den er nå jeg Lenke til kommentar
sigz Skrevet 3. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Hyggelig at noen liker den..heh Lenke til kommentar
sigz Skrevet 3. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Hyggelig at noen liker den..heh Ja, det blir kanskje litt overflødig med no greier på den andre sien å.. Edit..OOps.. dobbel post. Endret 3. april 2005 av sigz Lenke til kommentar
sigz Skrevet 4. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Ja... Idag har jeg ikke gjordt så mye. Har bare sagd ut hull og festa HK plata. Tok litt tid fordi jeg måtte stikke å kjøpe bolter og muttere... Men det var jo noe. Hadde ikke kameraet så bilder får komme om en uke. Da er jeg hjemme fra Egypt Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Ble bra dette da:) Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Hmm, du er kanskje ikke verdens mester i SketchUp men detta her vart jo skikkelig bra dah!! Grattis Lenke til kommentar
sigz Skrevet 6. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Takker... Faen azz.....glemte solkremen i dag morres og naa er halve leggene min roede og vonde...SOLBRENT Men ellers er det kanskje kjekt med ferie! Haaper ikke det tar saa lang tid aa bli ferdig med prosjektet. Bare det blir bra saa er jeg fornoeyd! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Dette blir sikkert bra! (sa jeg fulgte med på prosjektet ditt, og her er beviset ) Heldig du, siden du har ferie nå, men du burde smøre deg med solkrem neste gang. hehe! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. april 2005 Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 hm.. vet ikke hva jeg skal si.. hadde kanskje vært lurt å hatt klart for seg hva man skulle lage før man starta worklog? Lenke til kommentar
sigz Skrevet 7. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2005 Jaja...Men som sagt fQr i loggen sA er det ikke bare jeg som skal ha kabinettet og de andre dreiv A ombestemte seg hele tiden. Ikke min skyld! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 14. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 OK. Da er dvd-rommen inne! Fant opp en ganske smart måte som ikke var veldig komplisert. Hadde ikke kamera så bilder får komme i morra eller på Lørdag. Har også finni ut hvordan jeg skal feste PSU og det blir gjordt i morgen. Etter det mangler bare HDD holder og on/off og power/hdd leds. UPDATE kommer! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 16. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Skal lage update seinere idag, men nå har jeg gode nyheter! Endelig har vi fått en SPONSOR. Det ble Vendur.no. Vi får en SilenX vifte. Jeg valgte en 80mm med grønne leds og 14dB. Tenkte jeg skulle bytte den med den som sitter på HK plata, for den har jeg hørt at ikke var så stille. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 16. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Da var det tid for en UPDATE!! For å oppsummere det jeg har gjordt: *Festa DVD-ROM *Festa PSU *Festa HK-brett *begynt med hdd feste. Noe som ikke synes på bildene. Her er de::: baksiden: forsiden: Slik festet jeg dvd-rommen: Og slik satt jeg fast PSU'en..ganske enkelt egentlig: Sånn ser HK-brettet ut innenfra: HK-brettet utenfra: PSU bakfra. Litt stygge kanter, men det kan fikses: Det var et bilde til, men det blei borte.. Er det noen som har meninger om hva jeg burde fikse eller spørsmål så kan jeg gjerne svare! Kan sikkert utdype noe hvis noen er interessert. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Dette så fint ut dette, likte måten du hadde festa de forskjellige tingene. Spess det med DVD-spilleren, siden du kan sette inn flere 5,25"-enheter uten problemer (måle opp, sage) Nice kabinett, stå på! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 16. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Takker! Hvertfall en som følger med...*hurmpfh* Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. april 2005 Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Seff følger jeg med på et så fett prosjekt som dette. Men skal du ha noen plater i bunnen? (på innsiden av kabinettet) Det hadde sett litt bedre ut tror jeg EDIT: omformulerte meg litt, og leif var innom Endret 16. april 2005 av sigen Lenke til kommentar
sigz Skrevet 16. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2005 Kan hende...Får se hvordan det blir etter harddiskene kommer seg inn. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Jeg likte designet veldig bra, bortsett fra at jeg ikke helt skjønner hva de grønne listene har å gjøre der. Sier ikke at det var stygt med grønne lister, men heller en smule snodig Du burde lage hull til noen utblåservifter bak, under strømforsyninga eller eventuelt vurdere å flytte strømforsyninga ned og sette vifter til å blåse ut der. Jeg tror luftgjennomstrømningen vil øke betraktelig da og gi et mye bedre kjølingsresultat. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 18. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Ja. Kan hende det blir noen fler vifter. Får en sponsorgave av vendu.no om noen dager(80mm) .. Den kan jo brukes. Har jo en viftepå HK-brettet og da. Det var den jeg hadde tenkt å bytteut med edn fra vendur for jeg hørte at den ikke var så stille. Listene er der fordi noen av kantene ikke ble helt perfekte. Grønnfargen er bare digg..heh. Jeg liker den ihvertfall. Edit: Kan jo lakke om listene hvis jeg går lei av fargen. Endret 18. april 2005 av sigz Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Edit: Kan jo lakke om listene hvis jeg går lei av fargen. Må jo spørre om lov først da :p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå