Rykende_Kaffe Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 på scetchup tegninga så det ut som du har planlagt å sette plexi på samme side som HK så jeg bynte å lure litt. hvis det var meninga å ha den på andre sida beklager jeg. og stå på, sketchup går fort å lære seg Lenke til kommentar
sigz Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Joa...skal se om jeg får tid til noen "toturials" eller hva det heter Lenke til kommentar
sigz Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Lagde en hyper rask skisse i SketchUp av hvordan det ca. ville se ut med stål. Som dere ser er jeg ikke blitt noe bedre i SketchUp.. Er litt usikker på om jeg skal ha den lysbryter på/av knappen hvis det blir stål. Den passer ikke så gosdt inn da. Har også bestilt et Lian Li HK brett fra Microlplex. Så det er ikke mye som gjennstår. Det er egentlig bare å finne ut hvilket materiale jeg skal bruke. Edit: Noen som har en bra ide om hvordan jeg skal montere sideplate..Den skal jo kunne åpnes å. Endret 19. mars 2005 av sigz Lenke til kommentar
sigz Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Ekkel Update! Hmmm... Hadde tenkt meg over til han med stålpaltene i dag for å se på dem, men senere på dagen fikk jeg vite at han tredje jeg skulle bygge kabinettet med hadde bygd kabinettet med han med stålplatene (litt forvirrende). Nå for litt siden sendte de meg et bilde av hvordan det ble. Jeg må si det er det styggeste jeg har SETT! De hadde en stål lignende ramme og så hadde de satt etterleannet nasty stoff utapå. Dere kan jo se selv: Ødela det store bildet litt. Kom gjerne med kommentarer Endret 20. mars 2005 av sigz Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Var ikke helt fint nei... Går det ann å fjerne sideplatene uten å røske vekk hele sia? Dumt at det ikke ble slik du hadde tenkt deg, men får håpe du gjør det beste ut av det. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Ja satser på det.. Ellers får jeg bare bygge mitt eget. Det er jo jeg som har all hw så...dumt for dem! Problemet er bare penger. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2005 Ekkel Update! Hmmm... Hadde tenkt meg over til han med stålpaltene i dag for å se på dem, men senere på dagen fikk jeg vite at han tredje jeg skulle bygge kabinettet med hadde bygd kabinettet med han med stålplatene (litt forvirrende). Nå for litt siden sendte de meg et bilde av hvordan det ble. Jeg må si det er det styggeste jeg har SETT! De hadde en stål lignende ramme og så hadde de satt etterleannet nasty stoff utapå. Dere kan jo se selv: Ødela det store bildet litt. Kom gjerne med kommentarer I følge han med stålplatene er det ikke noe stoff utenpå Noe som gjør det enda værre... (Jeg er han som egentlig skulle være med å bygge kabinettet) (Like forvirret som sigz ) Lenke til kommentar
sigz Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 UPdate----Tror vi er enige nå.. Nå tror jeg endelig vi har funnet ut hvordan kabinettet skal bli. Vi ente med å drite i de andre to som lagde det NASTY kabinettet og lage en lang versjon av shuttle i tre.. Har lagd noen skisser av omtrent sånn det vil bli. Hadde tenkt å se noen toturials for SkecthUp men da klikker hele pc`en.. Her er bildene: Fra siden: Foran: Bak: Det er bare å komme med kommentarer eller spørmsål..Sånt blir jeg glad for. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Ser bra ut dette, hva er målene på kassa ? Endret 21. mars 2005 av Empty Lenke til kommentar
sigz Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Er ikke sikker. Må få HK brettet fra Microplex først...ellers kan det bli litt unøyaktig Kommer tilbake med ca mål seinere en gang. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Litt forvirring skaper litt mer spenning for oss leserene Da følger jeg med, stå på! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Ser bra ut dette. Tips: File > Export > 2D Graphic Ser litt finere ut, så slipper LILLE FRØKEN KOOOSESJUK å bli lagt ut på norges største forum (tror det er det) PS: Se signaturen min hvis du skal ha slot-load, og ikke har det fra før Lenke til kommentar
sigz Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 takk...skal prøve.( men feiler nok) Tror ikke jeg skal ha slot-load nei. Det blir for dyrt. Men ellers takk. Har ellers fått tak en 40GB hdd og to ganske fine viftegriller.( var innom joben til mutters..) Skulle se etter vifter å, men det var bare sånne med de gamle, merkelige kontaktene på. Tror ikke de passer til HK mitt.. Legger ut bilder snart Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Hadde vært stilig med slot-load, og alle er ikke så veldig dyre egentlig. Trenger ikke å punge ut med 1000 kr for alle Hvordan kontakter er det på de viftene? 3 pin`s, elle vanlig Molex? (eller en annen type?) *Glede seg til update* Lenke til kommentar
sigz Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Mini Update Legger ut noen bilder av de nye tingene.::: HDD: Det er et lag med no plast lignende greier rundt den..Er det for støydemping? en til: grillen: skinnende og fin. vifta jeg ikke får brukt: Prøvde å ta bilde av kontakten, men kameraet likte seg ikke på nærbilder:: Det var det. Håper jeg får begynt på selve kabinettet snart, men må få pakka fra microplex først (som jeg ike har penger til..) også skal jeg på LAN til Onsdagen...så me får sjå! Edit: Leif kom på besøk! Endret 21. mars 2005 av sigz Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Den kontakten så litt emrkelig ut for meg også, ligner_litt_på en trepins, men tror ikke det er et. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Joa. Den har 3 pinner, men de er fordelt på fire hull...hmm Hvis det er noen som veit hvordan type kontakt det er så er det bare å si fra! Ellers er det bare å spørre hvis du vil ha en! Har en hel haug, mest 80mm da. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Stå på!! klan bli bra detta... En ting jeg lurer på... hvordan fester dere HDD og Drev osv i treet? HK har jo ett eget brett, men....? CD DVD HDD osv da? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2005 Ville foreslått å lage ett HDD-brett til HDD'ene i allefall... Ide : |'''''''''''| |'''''''''''| |'''''''''''| '''''''''''''''''''' <---Disse skrur du fast nedi kabinettet, en på andre siden også.... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Sikkert ikke dumt det... ikke det at jeg forstod noe av det da EDIT: Leif Was Here Endret 22. mars 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå