Mafo Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Sniktitt: Panasonics nye Panasonics mobiltelefoner har for det meste bare blitt sluppet i Asia, men dette ser ut til å endre seg. På CeBIT kunne produsenten vise frem fem forskjellige enheter som kommer til Europa. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det er kjempe bra at Panasonic kommer til norge, spesielt med slike telefoner. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ja dette lover jo SVÆRT bra. Særlig om man kan stole på de oppgitte batterilevetidene. Hmm. Dette er telefoner jeg kunne ha tenkt meg å sett nærmere på. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har sagt det før, og sier det igjen. Panasonics nye modeller er sinnsykt heftige! Sånn skal jeg kjøpe til konfen neste år. Hvis de er like aktuelle da, men likevel. En sånn en passer bra for en hver Ola Nordmann og hans crew Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Akkurat SC3 får meg til å tenke svært Sony Ericsson design. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Noen som vet ca når noen av disse telefonene blir tilgjengelige her i Norge? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Samme spørsmål! Det stod det jo ingentingen om.. Likte MX7 jeg... Aaaaahh.. Stor skjer, bra kamera, bra batteri.. Kjempebra kombinasjoner Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Mh! Ingen som vet noe? Argh.. Skuffende De så jo så sykt diggbare ut! Kommer de før sommeren? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Disse telefonene skal komme i 3. kvartal. Om det gjelder for Norge er dog uvisst. Jeg gjetter 4. kvartal for norge.. Noen som vet forskjellen på MX7 og VS7? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nå er jeg litt for slapp til å gidde å sjekke det opp arehei, men tar jeg ikke helt feil, var VS slim-modellene, og MX var sånn røffing-mobil? eller var røffingen den tredje som jeg ikke husker navnet på? VS var iallefall slim Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 VS var slim og MX var tøff ja.. Ser dog ikke hva som er forskjellen uansett, ettersom begge er like tynne. Visual Slim og MX er ihvertfall begge like tykke, så da er jo ikke VS mer slim. Jeg blir litt forvirra.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 mulig det bare er info på gsmarena som er litt svak? eller har du bedre info? Hvis det ikke er noen forskjell på størrelse, blir det jo teit Uansett, de telefonene ser skikkelig nice ut... Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ah, tror jeg fant den ca. eneste forskjellen: The MX series includes the MX7 and MX6 handsets. The range features high-powered batteries designed for 'Maximum Endurance' and extended battery life allowing more time to play games and take photos. 440 timer standby og 10 timer tale på MX7 240 timer standby og 5 timer tale på VS7 Temmelig svær forskjell, og utrolig imponerende standby på MX7. Funnet i nyhetsseksjonen hos Panasonic Mobile. Der bekreftes det også at de er like tynne osv.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Heh... hvis de har akkurat samme dimensjoner og spesifikasjoner foruten at det bare er MX som har de syke batteriene, så sier det seg selv hva jeg ville gått for... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tror faktisk MX7 skulle være den billigste også, så her tar enten jeg feil, ellers så har noen driti seg skikkelig ut MX7 har visst det megabatteriet da Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tja, hva som er forskjellen på MX7 og VS7 er vel ikke så mye unntatt dekselet. Gjetter på prisen også. Har hørt noe rykter om veiledende pris på noe rundt 3000 på SV7. DIGG! Skal garantert spare til en av dem. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tror ikke jeg gidder spekulere i pris, iallefall ikke i så lav pris. Og jeg tror ikke jeg kommer til å spare til en telefon som jeg ikke har testet en gang- Greit, specs og sånn virker skikkelig nice, men kan være mye bedritent som gjør at den ikke er verdt å ha uansett... Men, vi gleder oss. x800 er vel ute nå, så det blir spennende å se om og når den dukker opp i Norge Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Mener ikke å grave i gamle artikler, men det slo meg plutselig at SC3 likner ganske mye på mp3-spilleren Creative Zen Micro Noen andre som ser det? Begge to har kvadratisk skjerm og buler litt ut på midten. Merkelig. For å ikke skli helt ut: MX7 er heftig Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Ja. Ser absolutt likheten nå som du nevner det. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Bare for å illustrere Endret 20. juni 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg