Joggi Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) en liten blodsuger 300 for et så dårlig kort og i tilleg påstår han at det kjører farcry bra noen som har testet med lignende kort og kan si at dette stemmer? http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=12586 Endret 18. mars 2005 av Joggi Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 tviler sterkt det går i det hele tatt...... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 :!: Det var dagens løgnutsagn. den var god. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Har selv et Mx 440 64Mb i en pc (ikke denne) og det klarte ca 30 fps i UT2004 med 800*600 og innstillinger på medium. Se her da http://www.psdata.no/ps.asp?it=108596&mlevel=011301 hiv på 50 kr til og du har storebroren Endret 18. mars 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har selv et Mx 440 64Mb i en pc (ikke denne) og det klarte ca 30 fps i UT2004 med 800*600 og innstillinger på medium. Ut2004 er jo ikke krevende i det hele tatt. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 gf4 mx 64 mb [/b]det er boss til spilling . Men til stue \ video spiller funker det fint... sida det er s video UT Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har selv et Mx 440 64Mb i en pc (ikke denne) og det klarte ca 30 fps i UT2004 med 800*600 og innstillinger på medium. Ut2004 er jo ikke krevende i det hele tatt. Har ikke sakt det heller, kom bare med det som en opplysning på hva kortet faktisk takler. Klarer det 30 fps i UT så klarer det ikke Farcry (iallefall ikke bra). Lenke til kommentar
kennien Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 ja,jeg spiller far-cry med dette kortet..funker fint på lave innstillinger. ja ,300 er for mye.jeg ser NÅ at 100 kr er mer rett.jeg vil bare ikke kaste det. Joggi : svarte jeg ikke deg om det her i mailen der du påstod jeg løyg ? få deg et liv mann Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Joggi : svarte jeg ikke deg om det her i mailen der du påstod jeg løyg ? få deg et liv mann har jeg påstått at du løy?????? og hvilken mail referer du til og ja jeg har et utmerket liv her jeg sitter med min 8 mnd datter på armen jeg mener at kortet ikke er verdt prise på 300 noe du ser selv jeg mener også at kortet ikke duger til å spille farcry på en bra måte selv om du klarer å spille på det på lave innstillinger så er ikke det bra mener at farcry krever min 64 mb skjermkort og å spille en 3d shooter med minstekrav av et skjermkort og så mene at det går bra så er du litt ute å kjøre Det går men det går ikke bra jeg bemerket denne annonsen pga jeg ikke ønsker QXL tilstander på bruktmarkedet Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Tøys! Jeg hadde et mx440 og det dro farcry som bare juling! Eneste minuset er at grafikken ser ut som opkast i forhold til hva det gjør mer et nytt skjermkort. Laget denne tråden for en stund tilbake : Farcry og et MX440 **obs!** Langt inlegg Edit: fant bildene lagret i arkivet mitt nå, skal legge dem opp på nytt. Bildene finnes HER Endret 18. mars 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 for det første har du et 440 kort som er et bedre kort for det andre så har du sikkert 128 mb ram på det for det tredje så kan du sikkert få god fps i rolig øyeblikk men når det blir hekstisk så vil det hakke som f som du sier selv så må du ha instillingene så lavt at du syns det ser helt jevli ut farcry er et så bra spill og en visuell opplevelse at et ok skjermkort er påkrevd hvis du skal kunne spille dette spillet bra og med glede Lenke til kommentar
turn Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei. At skjermkortet drar FarCry med greie framerates kan nok stemm, men ikke med mye skrudd på. Selger har ikke påståt at det kjører med ALT på heller!! Og en ting til: Å legge ut annonser med navn på personer, eller navn på personer og kritisere er vel IKKE helt greit ifølge reglene på forumet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jeg støtter selger her . FÅ DEG ET LIV MANN!!!!! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) for det første har du et 440 kort som er et bedre kort for det andre så har du sikkert 128 mb ram på det for det tredje så kan du sikkert få god fps i rolig øyeblikk men når det blir hekstisk så vil det hakke som f som du sier selv så må du ha instillingene så lavt at du syns det ser helt jevli ut farcry er et så bra spill og en visuell opplevelse at et ok skjermkort er påkrevd hvis du skal kunne spille dette spillet bra og med glede For det første, benchmarken foregår under både kamp og vanlig naturgåing, og gir gjennomsnittet av fpsen som blir målt i løpet av den angitte perioden. Og kortet jeg har er jeg 90% sikker på har kun 64mb minne. Jeg syns personlig ikke det lagget så mye, faktisk gikk det så bra at jeg runnet hele farcry med det kortet Som du ser på BILDENE, så er grafikken opkast i forhold til hva som er optimalt, men til et g4mx er det overaskende godt! Endret 18. mars 2005 av fargoth Lenke til kommentar
smy Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 herregud krang om gfx kort jesus så teit men legg ut link sånt er ikke pent gjøre det liksom å stemple folk og sånt dere slutt med Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 herregud krang om gfx kort jesus så teit Og så over et MX-kort av alle ting... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg hadde et 9800pro da farcry kom ut, så solgte jeg det, gikk tilbake til mitt eminente ti4200... Kan bare si at jeg kunne ikke spille det mer... Men det gikk helt greit å spille med det.. Poenget mitt er; om du er vant med et high-end kort, så funker veldig lite annet.. Derimot har du aldri sett hva dette kan utgjøre i grafikk, så holder nok mx kortet lenge.. Altså, om det kjører bra er relativt.. Og han får nok ikke solgt dette kortet her for den prisen uansett, men det finner han fint ut selv, uten at en besserwisser skal fortelle ham det.. Og nå stenger vi tråden... regner jeg med.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hehe bare for oplysningen har jeg spilt farcry med et ti4200 også. (ja, det er sant), i den samme maskinen. Grafikken ble mye bedre da, men fpsen sank også betydelig. (logisk nok) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jo Farcry funker fett på 800x600 eller 640x480 med alt på lavt.. på et Geforce 4 MX 420 ( som jeg er den heldige EKS eier av) så det går helt greit... men sammenlignet med graffikken på mitt moddete 6800LE så er det oppkast ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå